CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 2. august 2009

NY BLOGG NY BLOGG NY BLOGG

Jess, da har jeg altså gått over til ipublish.no. O_O Vet ikke hvorfor egentlig, snubla over det og syntes det virka greiere, minus for reklame, men pluss for designet! Vil ha noe enkelt, istedet for å stresse med å ha et funky design her, haha. På iPublish brukes CSS, noe jeg ikke kan en dritt om, derfor har jeg også en unnskyldning for kjedelig design. :D

Anyway, takk til dere som har fulgt meg her på blogspot, og håper dere fortsetter å følge meg på min nye blogg;
http://www.so-rebellious.ipublish.no

Jeg kommer forresten til å holde denne bloggen åpen. Jeg har 246 innlegg her, ikke pokker om jeg sletter alt det! 8D

2 kommentarer:

Anne Berit sa...

Så sliiitsomt!
Du må gjevnlig legg ut link på nettby eller minne meg på å lese da, for du er en av de beste bloggerne jeg følger. Men er ikke så flink til å følge de som ikke har blogspot. :p

Emilie sa...

hihi beklager, men følte bare for noe nytt :D

nåh ^^ skal legge ut link! eller skrive i gjesteboka "NU HAR Æ SKREVE I BLOGGEN!" hehe, neida. xD