CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 14. august 2007

Pakke pakke pakke!

D'espairsRay - Forbidden

Nå er jeg altså kommet igang med pakkinga! Drar tiidlig på fredag, rettere sagt klokka 06.30, fordi hunden vår skal opereres på Sortland Dyreklinikk klokka 08.00 om morgenen. Blir vel å være der noen timer, før det bærer videre til Narvik for min del! Har ikke helt gått opp for meg at jeg skal flytte ennå, og det sier jeg på grunnlag av at jeg ikke gruer meg eller noe, hehe. Men det er jo ikke akkurat så langt :p

Hittil har jeg ikke fått pakket ned så mye for å være ærlig, er en del klær jeg må få vaska og sånt.. Jeg har alt jeg kjøpte på IKEA klart, samt masse bilder og sånt (må jo dekorere veggene XD), noe skriveutstyr, ei full toalettmappe med sminke, noen sko, bøker, filmer, cder og alle boksene mine med hårfarge! XD Kathrine skal farge det på søndagen. Typisk at jeg møter opp første skoledag og alle tenker "FREAK" liksom. XD Neida, de har vel sett verre, skulle jeg tro!

Gleder meg faktisk til å begynne på skolen, wtf. I fjor på denne tida var jeg drittsur :p Håper bare ikke alle er skikkelige proffer allerede, også kommer jeg og er latterlig dårlig. Ja, jeg hater å være dårligst i noe! :p Tenkte jeg skulle begynne på Breakfast at Tiffany's - maleriet mitt senere, noe sier meg at det kommer til å bli vanskelig. Jaja, god trening er det da :p

Alex Gaudino - Destination Calabria:D

De siste feriedagene har jeg ikke gjort NOE, bare sløva og vært sammen med venner. Koselig :) Bestilt meg dreadfalls og expanders (8mm) har jeg også, så de må vel pappa sende videre til meg når de kommer. Jaja :P I morgen eller i overimorgen skal jeg til frisøren, klippe luggen så jeg kan se igjen (XD) og ta enda et par hull i ørene! Lisa skal bleke håret mitt på torsdag også, så det får seg virkelig en makeover til skolestart:p


Nå skal jeg begynne å pakke klær, tror jeg! Hola!

0 kommentarer: