CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 21. august 2007

YO!

Dir en grey - Red..[em]

Er vel kanskje på tide med en oppdatering, ne? :P

Jeg er altså på plass i Narvik, AND I LOVE IT. Hybelen er nice, jeg har fått det hjemmekoselig og elsker det!
Skolen virker bra, noen lærere er kanskje litt -____- (samme med en viss elev i klassen min, alle som har snakket med meg skjønner nok hvem jeg mener XD) men det overlever jeg!

Chillz på skolen og sånt, iallefall hittil. Kjempegreie folk i klassen og ellers på skolen! Vi holder på med en banneroppgave for tiden, gruppeoppgave. Går ut på å lage et dekorativt banner med gjentakende mønster som skal henge i staffelirommet. Jeg, Lasse og Synne har ruter som vårt tema!;D Tror det blir bra. Vi diskuterte noe sykt idag, Lasse forklarte alt for innviklet for meg og Synne, og det endte med en del misforståelser XD Bare på gøy, da. Læreren sa at vi hadde bra arbeidsprosess ;D *teacher's pet*

Ellers går det som sagt supert, jeg er sosial hver dag, ler mye og savner ikke Andenes akkurat. Drar ikke hjem i helga, for å si det sånn :P Noe som jo bare er positivt! Jeg har allerede klart å brukt en del penger, da.. XD

Rosa leopardmønstrede søte sko
Startpakke til Design og håndverk (714.50 -____-)
Grå og rosa genser
Lilla tights med stjerner
Hvite fingervanter med stjerner
Blått og rosa stripete skjerf
4 nye hull i ørene, 2 i hvert øre
+ Diverse småting!

I'll survive! XD

Når jeg nå sitter her alene, kjeder jeg meg RÆVA. Sosialitet<3
Dette er noe annet enn når jeg bodde i Merket på Andenes og 80% av omgangskretsen min holdt til nede i Værret. :p
"D e så kaldt, æ klare fan ikje gå ut" x)

Hah, og jeg hører kun på Dir en grey for tiden. XD Og 64Revolt, yo de er funky! ;D

Oh, oh imorgen tar jeg hull i nesa! :D Finally XD

Love ya peeps! I'll be back! XD

0 kommentarer: