CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 11. august 2008

Mitt fantastiske webcamera

Sånn, det var dagens lille camwhoring for min del. HØHØ. Det innebygde webcameraet på denne PC'en er ikke akkurat tipptopp kvalitet, som synlig, men JEJE.
Det skjer ikke så mye for tiden, jeg flytter på søndag og har miksede følelser rundt det. Jeg har ikke lyst til å sitte innestengt på et rom på 14kvadrat, men jeg gleder meg til å få ordnet alt og kommet igang med hverdag og skole. Greit, jeg GLEDER meg ikke direkte til skolen (det har jeg vel aldri gjort..) men gleder meg til å få noe å gjøre, og håper det blir et bra skoleår. Dessuten er jeg jo russ iår! 8D Lurer på hvordan det blir. Jeg gleder meg iallefall!

Har i tillegg begynt å tenke på hva i svarte jeg skal ta meg til etter neste år med allmenn påbygging. Er masse jeg har lyst til, men tilslutt må jeg jo bestemme meg for et yrke jeg vil satse på.. Jeg vet iallefall at jeg SKAL ta et år i utlandet først, enten i USA eller Australia. Dette er noe jeg har hatt lyst til utrolig lenge og selv om jeg vraka planene om vg2 i utlandet, så hindrer det meg ikke i å ville dra etter vgs. ;D Veit ikke om jeg skal studere engelsk eller ta et vanlig college year, det får jeg se nærmere på etterhvert. Etter et slikt år så vil jeg gjerne ta et semester for å bli make-up artist, og etter det.. who knows. Jeg vil så mye! Jeg har så smått begynt å snuse på dyrepleier, og det kan tenkes at det er noe for meg. Jeg vil gjerne jobbe med både dyr og mennesker, og siden jeg ikke kan bli veterinær pga jeg ikke har realfag (og ærlig talt tror jeg ikke jeg hadde klart veterinærstudiet) så virker dyrepleier fint. Tar 2 år å bli utdannet, og greit, man tjener ikke allverden, men det viktigste er jo å trives. 8D Ellers kunne jeg tenke meg å bli både stylist og skuespiller og jobbe i klesbutikk og jobbe på cafe og gudene vet. Jeg har mange drømmer, om ikke annet XD

Ellers kommer jeg kanskje med et mer interressant innlegg senere, er en smule opptatt. Jeg ser jo på Pussycat Dolls! :-------D

0 kommentarer: