CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 23. august 2008

Skole og sånt

Ja, da er skolestart overstått! Første skoledag gikk greit, jeg våkna klokka 0900 og satte meg rett opp og ned i senga. Første tanke var å dette ned på puta igjen, men kom meg opp! Ble kjørt til samfunnshuset på Melbu av onkelen min og holdt på å dø da jeg gikk inn, haha. Sååå mange folk! Satt og skalv som en annen tulling, men det gikk bra da. Jeg døde ikke, liksom. ;D

Hele denne uka har vært et stort virvar egentlig, jeg har vært ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre ang. skole og har vurdert å bare flytte hjem igjen. Sånn som tingene er nå, er ikke hybellivet bare enkelt, og jeg føler meg i tillegg ganske isolert ute på Børøya. MEN jeg har bestemt meg for å gi frisør en sjangse, og hvis det virkelig ikke er noe for meg og jeg ikke får til en dritt, så drar jeg heller hjem og fortsetter allmenn. Men det virker greit til nå :) Og jeg ser allerede frem til russetiden, haha
Frisør virker ganske interressant, hvis jeg bare klarer å overse det faktum at jeg er SÅ JÆVLA SKOLELEI. Seriøst. Jeg prøver å unngå å se for ofte på klokka, for alt som skjer er at jeg tenker "HÆ? Har det bare gått 2 minutter?!" så ja. Haha. Men jeg har tross alt 2 år igjen av vgs, så er vel bare å lide seg igjennom det! Skal ikke bli frisør uansett, så målet mitt er egentlig bare å bestå året, så får jeg heller spare opp energi til allmennfaglig påbygging neste år (ugh). Men håper såklart jeg ikke suger altfor mye :p

Er også keen på å flytte fra hybelen jeg bor nå, ikke at selve den er så ille, men det er langt å gå for å komme inn til selve nesset og blablablaa. Vi får se :)

Marius har forresten kommet inn på skole til Sortland, gratulerer til han ;D Han skal altså bo der, så da sier det vel seg selv at jeg kommer til å tilbringe en del tid på Sortland. Goodbye penger.. :p Men det blir koselig å ha han i nærheten :)

Forresten har jeg fri hver Fredag, eid.

Dette ble mye skoleprat, men hey, er tross alt første skoleuka! Jeg dro hjem på Torsdag, det var digg. Jeg er veldig hjemmekjær har jeg merket, jeg elsker kjellerleiligheten og senga mi <3>

BTW JEG TRENGER ET PAR HVITE STØVLETTER TAKK.

0 kommentarer: