CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 21. juli 2007

Ferie og bøker

Denne har jeg ved siden av meg nå 8D *nerdface* hehe, har venta i to år på den boka. Skal bli moro å lese den siste! Det tok sin tid før jeg også ble tatt av Harry Potter-bølgen, egentlig.. mamma kjøpte de to første bøkene til meg en stund etter at de var kommet ut, men jeg begynte ikke på den første boka før etter kinofilmen :P så tok det sin tid før jeg begynte på den andre, så den tredje og fjerde.. Så ble jeg hekta, jeg og xDD;; Jeg liker egentlig ikke å lese på engelsk, fordi jeg hater å måtte bla opp hvert ord jeg ikke forstår for å kunne skjønne sammenhengen ordentlig, men det skal vel gå bra.
Ellers.. Alt er ordnet angående hybel i Narvik. Søt loftshybel på 25 kvadrat. Kjøkkenkrok, skrivepult, kontorstol, seng, sofa, nattbord, tv-bord, tv, og felles bad med hun jeg leier hos. Tror det skal gå bra ^_^ Hun er veldig koselig. Gleder meg til å begynne å "Emilifisere" hybelen :P Den er forresten bare et par bakker nedenfor skolen, så jeg har kort vei! Deilig å ha såpass kort vei når det blir vinter :p
Iløpet av neste uke drar vi på hytta og besøker bestefar et par dager. Han skal passe på hunden vår mens vi drar videre til Trondeim og besøker mormor, og etter det videre til Stockholm. Blir ganske stress etter at vi kommer hjem igjen, angående flytting og slikt.. Men det ordner seg ;D Kommer med flyttelasset rundt den 15, og flytter inn den 18, tror jeg.
Nei, nå må jeg nesten lese litt :P Snakkes!

0 kommentarer: