CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 5. juli 2007

Sommer!

Planetakis - pogo in the shoes of Kylie Minogue<3

Tja, hva har skjedd siden sist?
Ikke mye, det er sommer, jeg er blitt brun (vel, brunere enn jeg var 8D) og nyter livet! Mamma oppdaget sidecuten min, som hun hater. Samtale: "Trur du æ går på dop eller!" "Ja d sjer itj værre ut!" Haha. Vel, hun er den eneste som har klaga, og sånn skal det vel være også, hun er tross alt moren min :P

Blir lite ferie i år, tror jeg og Morten skal male huset vårt! Haha. Så skal jeg til Trondheim en tur i slutten av juli, og rundt den 4 august bærer det til Sverige for min del! Dir en grey konsert, baby :D Gleder meg! Ellers blir det bare chillingzzzzzzz. Kos det også.

Katta mi har fått kallenavnet "muspus" av mamma, fordi.. vel, ja, hun er begynt å fange mus. Da jeg kom inn idag etter å ha vært ute, lå det en død brun klump strategisk plassert på gulveppet. Hah.

0 kommentarer: