CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 14. juli 2007

Strange little things

Byz - Karatefylla :D

Jeg skal liksom være utrolig flink å skrive i bloggen min, meen.. :D
Jeg gjør absolutt ingenting for tiden. Nyter sommeren, er med venner, tar meg en fest, sover, sløver og generelt koser meg, til tross for at været ikke er det beste akkurat nå. Kom forresten inn på Solhaugen i Narvik, Design og håndverk ;DPå mandag skal jeg til Narvik og se på hybelen jeg skal ha, gleder meg! Den hørtes fin ut, så får håpe den duger (: Mamma og pappa skal betale husleien, og jeg får hele borteboerstipendet å leve på i måneden, dvs 3500 kroner, så jeg lider vel ikke noen nød akkurat ;p Gleder meg faktisk til å flytte, selv om jeg har litt nerver. Jaja. Det er nå bare Narvik :D

Bikkja har fremdeles vondt i foten, halter rundt på tre ben og ser forferdelig søt ut. Har vært hos veterinæren, men de visste ikke hva det var, så de gav ham tabletter. Han har ikke blitt bedre, så skal tilbake ganske snart. Har ikke tid på mandag da, siden vi som sagt kjører til Narvik. Men han ser ut til å klare seg bra, det gjør tydeligvis ikke vondt eller noe :) Sannsynligvis bare forstrekt en muskel etter at pappa dro han med på Topp 10-fjelltur XD Blir mye for en 11 år gammel kortbeint papillon.
Også tror jeg katten min er gravid, hun er blitt feit! Eller, feitere enn hun var. Jeg håper ikke hun er det, vet med sikkerhet at mamma IKKE vil ha kattunger i huset :p Haha, ser for meg at hun ringer meg etter at jeg har flytta "EMILIE! KOFFOR HAR VI PLUTSEI 5 KATTE?!?!" XD Det skulle tatt seg ut!

Jeg prøver febrilsk å vaske ut den stygge, blasse rosafargen fra håret mitt, så jeg kan bleike det nesten hvitt og ha rosa og blå striper i. Jeg er livredd for håret mitt, men allikevel bleker jeg det som pokker, haha. Men det tåler det vel, har aldri opplevd at det har holdt på å falle av eller noe sånt, selv om det er veldig slitt da :p Men da blir bare fargen mere knall og holder lengre, haha.
Så har jeg 6mm i ørene nå <3>

0 kommentarer: