CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 14. juli 2008

Hybelleting

Siste nytt er altså at jeg kom inn på frisørlinja på Melbu, så nå skal jeg på ny flytte på hybel! Jeg nekter å bo på deilige Melbu, jeg er kresen og vil ha bosted på Sortland eller Stokmarknes. Ser ut som det blir Stokmarknes, siden det sparer meg iallefall en halv time om morgenen. Jeg er ærlig talt ikke så jævlig keen på å stå opp kvart på seks for å ta bussen fra Sortland ti på sju hver morgen.. Bleh. Greit at Stokmarknes = lol, men det er nå tross alt bare et år, og det er jo ikke akkurat så jævla vanskelig å slenge seg på en buss til Sortland hvis man føler for det ;D

Så på to leiligheter i dag på nesset.
1. Liten hybelleilighet som tilfeldigvis lå i det eldste bygget på Stokmarknes, haha. Var et rom + kjøkken, umøblert og uten varmekabler i gulvet. Lite dass og bad ute på gangen. Var ikke engang vasket der når vi kom, så det lå døde fluer i vinduskarmen. DIGG. Tviler på at jeg kommer til å bo der, gidder ikke begynne å drasse med meg halve møbelsamlinga mi heller.
2. Stor leilighet i tredje etasje i et hus ved Rema 1000 og nært busstopp. MEN cluet er at dette ikke er noen hybelleilighet, men en vanlig leilighet med soverom, stue, gang, kjøkken og bad. Det bodde 2 personer der nå, og selv om leiligheta var fin (og møblert) og det er digg med litt plass, så synes jeg igrunnen den var litt for stor for bare meg. Den kosta jo litt også. Vi får se.. Syns det var vanskelig å finne noe, har gått igjennom vol.no, zett.no, finn.no, hybel.no samt lokalaviser, og satt inn egen annonse. Ikke noen fulltreffer så langt, så får vel bare lete videre..

0 kommentarer: