CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 21. juli 2008

Ekstrem kroppskunst

Jeg må ærlig innrømme at jeg fascineres av ekstrem kroppskunst. Det er ikke snakk om piercing og tatovering, noe som ca alle ungdommer i dag har, jeg snakker om folk som tar modifiseringen et skritt videre. Scarification, branding, implants, tongue splitting, tooth filing, you name it. jeg syns ikke nødvendigvis at alt er like pent, men jeg lar meg fascinere av mennesker som går så langt i å pynte på kroppen sin. Et fint eksempel er Pauly Unstoppable, som sikkert en del har hørt om. Første gang jeg så et bilde av ham synes jeg han var den styggeste personen jeg noen gang hadde sett, men etterhvert så jeg på en måte et menneske under all modifiseringa, hehe. Selv om jeg aldri i livet kommer til å gå like langt, og synes mye er ganske unødvendig og ikke særlig vakkert, så er det jo tøft på en egen (og sær) måte!

Selv hadde jeg så utroolig lyst på tungesplitt en periode, men slo det fra meg. Jeg får frysninger av å se på videoer der det gjøres, og tror jeg hadde blitt ganske lei til slutt. Hvis jeg skal ha det, så skal jeg iallefall være brennsikker på det i minst 2 år før jeg faktisk utfører det. Med andre ord, jeg tviler på at det skjer! :P

Scarification er jo noe som blir mer og mer vanlig, og joda, jeg har hatt lyst på dette også, jeg. Men bare en liten en isåfall, skulle jeg tatt en stor hadde jeg sikkert besvimt av smerte, haha. Kunne tenkt meg et lite omriss eller noe ved hofta. Såvidt jeg vet er det bare Pinpoint i Norge som utfører scarification, så først må jeg komme meg til Oslo! Vi får se etterhvert, det er ikke akkurat førsteprioritet.

Noe annet jeg kunne tenke meg å prøve er suspension! Jeg friker ut med tanken på å henge i kroker, men det er vel mye derfor jeg vil prøve selv. Jeg tror jeg ville foretrekke å ha krokene i ryggen, og ikke på bryst/mage osv. Slik som dette:



Ellers når jeg leser om ekstreme bodymods, så føler jeg meg ufattelig kjedelig med mine piercinger og tatoveringer. Samtidig vet jeg at dette kun er en interresse, og jeg er ikke interressert i å ha alt sammen selv. Jeg holder meg unna branding, implants, "ymse" piercinger (analpiercing anyone?) og lignende saker, og er egentlig godt fornøyd med de piercingene jeg har nå. Jeg tror rett og slett jeg hadde sett fæl ut med trynet fullt av piercinger, jeg er ikke typen til å ha det rett og slett. ;D Men noen flere bodymods planlegger jeg; en til i navlen, surfacepiercinger på magen, tragus og kanskje en til i tunga. SÅ HAR JEG EGENTLIG LYST PÅ ANTI EYEBROWS. Meen jeg vil ikke ta ut verken labreten, medusaen eller nesepiercingen min, så det får så være. Me får sjå! ;)

0 kommentarer: