CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 17. juli 2008

Random shit

Noe sier meg at "random shit" beskriver det meste av det jeg skriver i denne blogen, og at det kommer til å bli en mye brukt tittel. ;D

Anygay. Jeg har ingenting spesielt å skrive, idag henta vi Marius på flyplassen, han har vært i Bergen på Metallica.. og det var såklart "fette bra!" osv osv. :P Han var hos meg i en 3-4 timer, og på den tiden klarte jeg å prøve å fore ham med feil kjeks "nei æsj, det e jo den me bær i!!" og han gjorde meg våt i trynet. JA MED TUNGA. Haha, vi er så søte 8D

Senere på kvelden kom Kathrine innom! Det var veldig koselig å se henne igjen, og hun har fått nydelig langt hår med extensions som er mye finere enn mine, så nå vet jeg hvilken side jeg skal bestille fra neste gang. Mine kjennes ut som hestehår! Dessuten trenger jeg nye snart uansett, er ikke så lekkert med fester som henger 10 cm ned på håret :P Ellers prata og lo vi som vanlig. Det var kjempekoselig og jeg kjente hvor mye jeg egentlig har savna henne dette halvåret. Kathrine, du har å besøke meg på Stokmarknes :D


Apropos Stokmarknes, jeg gleder meg til å begynne å flytte inn i leiligheten! De som bor der nå flytter ut 1 August, så en gang etter der drar vi bortover med flyttelasset mitt. Jeg skal gjøre mitt beste for å sette "personlig preg" på leiligheten, så jeg føler meg hjemme! :P Tror jeg blir å trives bedre her enn i Narvik, var ikke så digg å bo på loftet i et annet hus. Følte meg aldri helt alene, og ble ganske innestengt. Bor jo i øverste etasje nå også, men har iallefall mitt helt eget, og ikke noe loft med skråtak :P hehe. Husker hvor mye det skråtaket irriterte meg i fjor!! Gikk ikke an å sitte på en normal måte i sofaen, og hvis man lå litt for langt inn mot veggen i senga så skalla man hodet når man skulle stå opp. Digg.

Sånn ellers tenkte jeg å lage et skryteinnlegg med greiene jeg kjøpte i England, MEN BLOGGER ER TEIT og lar meg bare laste opp 2 eller tre bilder før hele bildegreia klikker, lolwut. Så jeg får poste noen bilder i hvert innlegg istedet. ;D



Denne toppen kjøpte jeg på en søt butikk ved siden av Waitrose, som hadde mye moro.


T-skjorte fra New Look, med sånn lykkekatt på. Den freaka Marius ut, fordi det ene tatoveringsstudioet vi var på hadde en lykkekatt-statue som bevegde på poten hele tiden. ;D

BTW alle må høre The Faint - Glass Danse! Bare hør den, ok ;D

0 kommentarer: