CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15. oktober 2008

Yåw

Jaok, jeg har ikke oppdatert på sånn 2 år.. XD blogspot har vært teit og blablabla. Dessuten har jeg hatt det veldig travelt..
Ok, det var en løgn. :p Har ikke gjort så mye spesielt på denne perioden, jeg går nå fortsatt på frisørlinja da, hehe. Det er veldig gøy, og jeg trives godt jeg :) fremdeles skolelei, men hey, det kommer jeg nok til å fortsette med. Er iallefall bedre å være skolelei på ei morsom linje, enn skolelei på ei linje jeg syns suger! Hittil på skolen har vi vært igjennom en god del; hodebunnsmassasje, make-up, sjamponering og føn, klipp hel form, klassisk herreklipp, noe teori, hatt kurs med Wella, besøk fra Nikita, vært en dag i salong, hatt eksperimentdag ++. Tror ikke det fins noe særlig bedre jeg kunne brukt dagene på :) Har igrunnen ganske dårlig selvtillit når det gjelder klipping og sånt, og er redd for at jeg suger helt forjævlig mye, men jaja! Jeg hadde jo aldri tatt i en saks før jeg begynte her, så hva kan jeg forvente :p

Har allerede en good del fravær desverre, men prøver å rette opp i dette. Har satt meg som mål å fullføre skoleåret uten å tenke for mye på om karakterene blir så forferdelig bra. Mamma sa også åt "bare du består året så", det var godt å høre :) har alltid hatt sykt store krav til meg selv angående karakterer, og har mistet helt motet hvis jeg har fått 3 på noe liksom, hæhæ. Jeg tror jeg er litt nerd innerst inne. MEN DET GÅR SEG VEL TIL OG HEYHEY.
Skal ha utplassering de to siste ukene før jul, det blir nok bra :) prøver å få meg plass på Andenes, så jeg kan ta "juleferie" fra 4 Desember eller noe ;D hihi. Det blir nok braa.

Ellers.. Det har vært høstferie, og min kjære bestevenn Morten var hjemme på besøk. Sykt digg å se han igjen, har savnet fyren VELDIG! Er kjipt at han bor så langt unna.. Men hver gang vi sees er det akkurat som tiden har stått stille og vi flirer og prater like mye som før. I <3>
Torsdagen i forrige uke hadde vi "10A reunion" på aktivitetshuset, det var moro! Det var da pappa som hadde leid huset, og ettersom det kom en goood del folk utover kvelden og det til slutt så ganske.. eh, rotete ut der, så hev vi de fleste ut allerede før 12. Chill det, tror de fleste stakk på nach :p jeg dro hjem, bare for å finne ut at, oy, jeg trenger kanskje nøkkelen (som jeg hadde overlatt til Andreas og Morten som var igjen på huset for å rydde litt) så jeg og mamma dro bortover. Endte med at vi 4 (egentli 3, Morten var litt redusert :p) rydda og vaska huset på natta, hehe. Var ferdig ca ett, og syns vi gjorde en bra jobb! Med tanke på hvordan det så ut.. flasker overalt, masse popcorn, sjokolade osv. Hehe. Men det årna seg ;D var veldig gøy iallefall! Men tror det er en stund til jeg tar på meg ansvaret for festlokale igjen, præhæ.

Nå sitter jeg på skolen, er syk men er nå her allikevel ;) gjør ingenting akkurat nå, fikk akkurat friminutt! Vi driver med intervju ang. stillinger i elevbedriften, jeg har ennå ikke vært inne. Jeg gruer meg! Søkte på stillingene som HMS-ansvarlig og salg-og innkjøpssjef, så håper jeg får en av de jobbene. Ikke at jeg har for store forhåpninger, tror ikke jeg er noen kløpper når det gjelder intervju egentlig. XD

Har bare imorgen igjen på skolen, så er det helg igjen gitt :) deilig! Syns tiden går ganske fort, er jo ikke lenge siden vi var i Septemer og når er vi allerede halvveis i Oktober. Jeg skal på sykehuset idag, og til fysioterapeut imorgen, så går glipp av de to siste timene både idag og i morgen :/ litt dumt, men det må til.
Jeg går til fysio her på Melbu, noe som heter psykomotorisk fysioterapi.. Eller noe sånt XD Det er ganske chill, vært der 2 ganger og holdt på å sovne etter hver gang. Avslappende! Selv om det var ganske vondt å bli knadd noen steder, under leggen og sånt. Fysioterapeuten holdt på et punkt på leggen, også fikk jeg beskjed om å "sparke ut" med foten.. Vel.. AU! Kjente det knøt seg! :P

Ellers er det ikke særlig mye mer å si troor jeg, jeg har vært hos frisør og farget etterveksten <3>

VI BLOGGES, eller noe ;)

0 kommentarer: