CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 25. oktober 2008

Ja sånn går no dagan!

KJEDER MEG.
Har ca ingenting interressant å skrive for tiden, og har ikke akkurat så voldsomt med skrivelyst heller.. XD Jaja, som sagt så kjeder jeg meg, så what the hell liksom.

Jeg har fått meg utplasseringsplass! I uke 50 og 51, på Agaton Sax. Er kjempeglad for at de ville ha meg der, begynte å bli redd for at jeg måtte være utplassert på en salong på Stokmarknes eller noe, haha. Hadde jo såklart gått greit det også, men når jeg skal være utplassert på Andenes de to siste ukene før juleferien betyr det at jeg kan reise hjem Torsdag 4 Desember og ta "ferie" allerede da! Blir koselig, jeg elsker å være hjemme i førjulstiden. JEG GLEDER MEG TIL JUL! Faktisk bare to måneder til julaften. Må vel begynne å handle gaver snart, skal prøve å gjøre meg tidligere ferdig i år, alle andre år har det endt med at jeg har utsatt og utsatt og så kjøpt de fleste gavene den 22 Desember. Det blir liiitt vel stress! ;)

The Doors - Boris the Spider

Igår skulle jeg egentlig ut, men de "festene" som var tilgjengelige var enten Invites only, eller ikke noe av interresse for å si det sånn. Hehe. Men Marius, Karina og Hilde var innom en tur, det var koselig ^^ fint med besøk, er ikke akkurat så veldig gøy å sitte inne alene på en fredagskveld. Ikveld skal vi vel en gjeng på puben, gleder meg! Orker ikke sitte inne en hel helg, that's not how I roll! Neste helg er det "bli-bedre-kjent-fest" på Hisnakul, blir sikkert gøy. Er ikke så ofte det skjer noe særlig her ute, så fint at det stelles istand storfest en gang i blandt!

På skolen går ting bare bra, har bestemt meg for å prøve å slutte å bekymre meg om at jeg ikke er flink nok eller whatnot. Når jeg først sitter der og klipper og holder på med hår, så har jeg det kjempegøy og trives, og er ivrig etter å lære. Men både før og etter har jeg for vane å tenke "jeg får det aldri til", "alle andre er så flinke, og jeg kan ingenting", "dette går aldri bra", "herregud, jeg tør ikke, vil ikke, klarer ikke" osv osv osv. Ganske destruktive tanker, med andre ord, og de plaaager meg! Jeg har alltid hatt skyhøye forventinger til meg selv, og i tillegg vær utålmodig og hatt veldig lett for å miste motet. Ikke noen bra kombinasjon, iallefall ikke på ei linje som dette. Hallo, jeg hadde ikke rørt noen andre sitt hår før jeg begynte på frisørlinja, selvfølgelig er jeg ingen ekspert!! TTT, Ting Tar Tid, osv.. Prøver å prente dette inn i mitt eget hode, men er neimen ikke lett. Men hey, så lenge jeg trives med det jeg driver med, så har det vel ikke SÅ mye å si om jeg ikke får 5-6 i fagene. Jeg lærer jo etterhvert, håper jeg da.. :p Nok whining, vil ikke at sånne teite tanker skal ødelegge all moroa! :)

Dir en grey - Ain't afraid to die

Forresten har jeg ennå ikke fått stipend, logga meg på lanekassen.no og så først nå at de aldri har mottatt gjeldsbrevet mitt. Flotte greier.. Men har iallefall kontaktet de nå så jeg får tilsendt et nytt et. Klarer meg ikke stort lengre uten stipend, er drittlei av å snylte på foreldrene mine.. Lurer på hvordan i alle dager det kan ha seg at de ikke har fått brevet mitt, forresten! Uansett, bare jeg får et nytt et, håper jeg at stipendet kommer temmelig fort. Har sånn 200 kr på konto nå, heheheheh..he. Kjiiiiiiipern.

Også er jeg blitt revysjef i russestyret, haha, hva skjer liksom! Håper vi skal ha revy da, hvis ikke er det en rimelig bortkasta tittel.. XD Hadde vært fønføn med revy. Styremøte på mandag, så me får sjå!

Nå skal jeg ut og lufte bikkja tror jeg, tror han er veldig sugen på å gå tur. Får vel utnytte sjangsen mens det ikke regner, for himmelen ser temmelig grå ut! CIAO!

0 kommentarer: