CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 18. oktober 2008

Whine

Usikker. Aner ikke hva som skjer, aner ikke hvor jeg har deg lenger, hvorfor kan du ikke bare gi meg et klart svar? Det hadde vært jævlig mye enklere.

Jeg vet jeg er krevende, jeg vet jeg er teit, jeg VET jeg har et problem, det er ikke akkurat sånn at du ikke visste om noe av det. Jeg trodde du takla det. Du sa du takla det. Men nå er jeg jammen ikke så sikker lenger. Og det er visst ikke du heller. Greit nok, jeg hadde sikkert vært jævlig lei selv og, hadde jeg vært deg. MEN JEG GIDDER FOR FAEN IKKE Å VENTE I HUNDRE DAGER TIL DU BESTEMMER DEG FOR HVA DU VIL.

Ikveld skal jeg bli møkkfull, håper bare jeg klarer å la være å lage alt for mye dramallamallama. Jeg har en tendens til å bli veldig ærlig når jeg drikker, så hehehehe. Jaja. Gidder ikke bry meg. JA JEG ER BITTER OK. Fuck deg liksom.

1 kommentarer:

Frida sa...

Uff da. Vet ikke hva som skjer, men håper alt ordner seg :v