CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 31. oktober 2008

Fryse?

Som alle sikkert har fått meg seg, er det blitt skikkelig vinter ute. Iallefall hvis man ikke bor i Australia eller noe sånt, noe jeg regner med de færreste som leser dette gjør. Jeg bor iallefall selv i svarteste Nord-Norge, og det begynner å bli vanskeligere og vanskeligere å stikke nesa ut av døra uten å fryse den av.
Så.
Jeg skulle ut en lørdagskveld, og ville kle meg litt funky. Skulle jeg dermed risikere å fryse? Ikke denne jenta nei! ;D Jeg liker kåpa mi, den er varm og RØD og fin. Præhæh.


Og under hadde jeg dette:

Outfit rundown:

Lue: H&M I LONDON

Vest: Cubus

Genser: Cubus

Shorts: En eller annen butikk i Brighton

Strømper og tights: H&M

Støvletter: Camden Market

Kåpe: Usikker faktisk, haha. Ikke jeg som kjøpte den.

Også er det noe teit med blogspot IGJEN, så hver gang jeg skal hoppe ned til neste linje for å skrive hoppes det istedet over en hel linje. Plagsomt.

2 kommentarer:

Frida sa...

Sinnsykt hott!!

Monica Tang sa...

I love your red jacket, bb.