CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 2. juni 2007

Edderkoppklikk

Å HÆRREGUD I FAN KOR Æ HATA DI JÆVLAN

Badet mitt har vært igjennom utallige edderkoppinvasjoner, og jeg aner ikke hvordan i #¤)"=#)¤ de jævlene kommer seg inn! Jeg tør jo så vidt å gå på dass for helvete ;(
Jeg lurer på om edderkoppene vet hvor gruelig redd mange mennesker er for dem - det er faktisk ikke bare å tenke på at de er mye mer redd oss. Tenk om de vet, da! Tenk om de nyter å høre de vettskremte hylene og se på krigsdansene med armer og ben og påfølgende ")(#¤=Q#)¤( FJÆRN DEIN STUGGE FANSKAPEN" Du vet aldri. Jeg mener å ha lest at edderkopper er intelligente nok. De burde tenke "MAKT!" istedet for å være "redd for oss" som de fleste påstår at de er.
Bare.. Hold dem unna meg. Jeg har lidd av såkalt araknofobi helt siden jeg for første gang så en edderkopp og begynte å grine. Var ikke gamle ungen da. Så å plutselig kunne sitte å kose med en tarantell, det går ikke. Apropos går, edderkopper går så rart! De har altfor mange ben og de beveger seg utrolig ekkelt. Hvis man tør å stirre inn i mikroskop på edderkopper, ser man jo at de har altfor mange øyne også. Æsj.
Takke meg til rotter og mus. De er dritsøte, og jeg skjønner ikke hvordan folk kan være redd dem.
Men der skjønner vel ikke mennesker uten araknofobi meg, heller.


0 kommentarer: