CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 9. juni 2007

Hårprat

Jeg vil barbere sidecut nå, hjelp. Jeg lurer på hvordan det blir :p Sånn, om det blir dritstygt og helt feil og blabla.. Er vel bare å hoppe ut i det :p Impulshandlinger = (L) Så lenge ikke halve hodett blir barbert, så går det bra tror jeiii ;D
Så er håret mitt ca hvitblondt, lilla og blått nå. STYR altså! Det lilla skulle vært rosa, men smarte meg brukte samme hanskene til både rosa og blåfargen, og da ble det lilla. Hmf. Det er dritstygt, dårlig farga og greier :p siden håret er nybleike sitter jo fargen i pokker så godt, og. Jaja, får overleve enn så lenge. Men stygt er det! :p


I kveld skal jeg til Åse av alle plasser, avskjedsfest for klassekamerater som skal til USA neste år. Tror det kan bli gøy, håper det :)

0 kommentarer: