CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 24. juni 2007

NUK++



Imorgen drar jeg til Harstad, med 06.15-bussen fra andenes >___> Skal på NUK++ (http://www.nuk.nu/) på redesign av klær. Håper det blir gøy :p Gruer meg til å reise da, jeg liker ikke buss så godt. Dessutn har ikke iPoden min verdens lengste batteritid, så spørs om den holder i de 4 timene bussturen tilsammen varer!


Siden sist har det ikke skjedd så mye, jeg har fått sidecut (som bildet viser :p), signalrosa hår, jeg nyter ferien, Morten har kommet hjem til Andenes, jeg fikk 5 på engelsk skriftlig eksamen.. In your face, Morten Brattbakk ;) XD

Nå er jeg ca ferdigpakket til i morgen, skal en liten tur ned i værret og si hadet til Cathrine. Hun flytter til Elverum den 29, og da er jeg enda i Harstad.. Jeg gruer meg. Kommer til å savne henne noe sykt!

0 kommentarer: