CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 7. juni 2007

I'm 17 baby ;D og foreløpig 2750 kr rikere. HØHØ.

Jeg vil ha mer stretcheutstyr. Ørene mine gjør ikke vondt i det hele tatt lenger :D Gjorde vondt i fem minutter på mandag, ca :p har jo bare 2 mm i nå, så satser på å stretche mer snart ;) I alle fall til 3 med mer innen rimelig kort tid, bare de jeg har i nå strekker seg ut ordentlig, virker som om ørene mine tåler det fint! Og det er jo bra ;D Så vil jeg ha fake dreads, noen klær.. Jeg finner vel alltids på noe å bruke opp bursdagspenga på ;D

Jeg bleika håret i går! Ble bra ;D Så dro jeg på kino, Kill Buljo. HerreGUD for en film! XD "æ kan se! æ kan se!" Morsom, oh yes. Så jeg hadde en fin bursdag ^^,

Til i morgen har vi 80 sider naturfag å lese. Skriftlig OG muntlig prøve. Yikes, jeg vil ikke! En uke igjen til ferie for svarten, give us a break! Når det er såpass kort tid igjen tar jeg skolen enda mindre seriøst enn jeg gjør ellers i året ;p Jeeeu. Ferie please!

0 kommentarer: