CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 15. juni 2007

Ferie = (L)

Gwen Stefani feat. Akon - The Sweet Escape

Kom ikke opp i muntlig! :D Det vil med andre ord si FERIE og ikke minst.. Andøy Videregående skole! GOODBYE forever! Nå blir det Narvik neste, forhåpentligvis :p utrolig glad nå. Litt rart å skulle flytte fra lille Andenes, men det går nok bra. Fikk 3.88 i snitt, fornøyd med det.. Femmer i norsk skriftlig, ellers firere og treere. Faktisk fire i geografi! 8D

Jeg kjøpte meg en fin kjole i dag, 160 kr. Hvit og svart, stripete. Søt, men jeg ser tjukk ut i den XD får passe på å ikke snu ræva til noen, haha..
Jeg har utvidet hullene i ørene mine til 4 mm nå, det gjør fremdeles ikke vondt, men er litt hovent, så jeg renser bra.. Så tok jeg to ekstra hull idag, med grønne diamanter i ;D Pretty ears on their way!
I neste uke skal jeg barbere en bitteliten sidecut. Sånn, med hår over altså :p
Jeg og den trangen min til å forandre "look".

Ikveld skal det feires, og jeg gleder meg! Neste fredag kommer Morten hjem (<3)>

0 kommentarer: