CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 1. november 2008

I'm pink baby

Det er år og dag siden sist jeg farget håret, hvis man ikke teller med bleking for å holde etterveksten i mitt blonde hår i sjakk. Noe som egentlig er veldig rart, med tanke på at før var det så og si en hobby å farge håret i forskjellige farger etter humøret. Jeg har vært innom de fleste farger; rød, blå, rosa, lilla, grønn, svart, brun, blond, gul (ja, knallgul) også videre, både helfarget hår og diverse partier og striper. Sist jeg farget håret i en unaturlig farge, var for ca et år siden. Sykt lenge siden! Så i går bestemte jeg meg; det var på tide å få litt farge inn i hverdagen igjen! Ikke noe ekstremt, men jeg endte opp med noen knæsjrosa striper;


Jeg ser syk ut! Ikke for det, jeg er faktisk forkjølet, så.. Her ser dere syke-Emilie i all sin prakt!
Og hahaha, dette ser ut som tidenes "bad extensions"-bilde. Kan fortelle at det ikke er tilfelle, det som har skjedd er at håret har "snurret" seg rundt seg selv så det ser.. mindre flatterende ut. Bare så dere ikke skal tro jeg går rundt som en tulling. ;D
..Så, vad tycks?
Selv er jeg ganske fornøyd, det var digg å få litt farger i håret igjen! Er jo nesten sånn at farget hår blir en del av personligheten. Før så ble jeg tross alt gjenkjent pga fargen på håret mitt. Nå trives jeg med å være blond (bortsett fra at det er et helvete å vedlikeholde fargen), men et par striper er bare flott!

Igår var det bli-bedre-kjent fest på Hisnakul, det var fun. Jeg, Marius og Andreas dro bortover i 22-tiden etter å ha hatt min-vors og sett på "Worl'ds strongest man" på Eurosport.. XD Dæven de kara er sterke. Anyway. Hadde en fin kveld, danset, lo og pratet mye.

Hadde dette på meg:

Rundown:
Topp: Miss Selfridge
Shorts: Gina Tricot
Strømper og stilongs: H&M
Støvletter: Camden Market
Nå må jeg stikke på butikken og kjøpe Pepsi max før jeg dør!

1 kommentarer:

Frida sa...

SYNES DET SER SÅ HOTT UT AT JEG MÅ SKRIVE MED CAPS!!!