CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 31. mai 2007

Dette er det meningen at jeg skal sitte og "kose" meg med i hele dag:

Bare så synd at dette er utroolig mye mer fristende:


Jeppjepp, engelsk eksamen i morgen, var innom på skolen og fikk forberedelseshefte. Ser greit ut, kunne vært bedre, kunne vært verre.. Utrolig liten lyst til å ha eksamen, med min konsentrasjon når jeg må sitte stille i flere timer kommer jeg nok heller til å sitte og glane ut av vinduene og vente på et mirakel, snarere enn å jobbe alt jeg har. Jaja. Ingen vits i å deppe :p

Idag er det filmpremiere på Juleskuespillet, Peter Pan, på Dverberg. Aner ennå ikke hva jeg skal ha på meg.. Kommer neppe til å føle meg som en filmstjerne uansett, men det blir gøy. Husker ennå hele manuset i hodet ca, siden jeg tross alt brukte altfor mange timer på å oversette det, men det var en flott erfaring. Savner virkelig å spille teater..

Også håper jeg at blekemiddelet og rosafargen min kommer i posten i dag, så jeg kan få ordnet håret, og om ca en uke begynner stretchingen av mine ører ^^, Gleder meg. Ble litt forandring i bestillingen, har bestilt 1 x spiral expander, 2 mm, 1 x straight expander, 3 mm, 1 x spiral expander, 2.4 mm, 1 x curved expander, 2 mm.. Og mer skal det nok bli, men begynner i det små :p

Må få tatt resten av ørehullene mine snart, jeg fikk plutselig akutt behov for det :p

0 kommentarer: