CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 29. mai 2007

Finver!







Det er så fint vær i dag! Jeg blir glad :D
Gleder meg så utroolig mye til sommeren nå. Sinnsykt skolelei, og det frister ikke akkurat å skulle sitte inne og jobbe med matte mens sola skinner og det for en gangs skyld faktisk går an å sitte ute uten å fryse av seg nesa. Sommeren varer liksom ikke så lenge her oppe i nord, så er best å utnytte det før snøen kommer igjen ;p

Vi har eksamen i engelsk på fredag, skriftlig. Kan ikke si jeg har tenkt noe særlig over det, regner med at det blir omtrent som tentamen.. Så på fredag kan det godt være drittvær, så slipper jeg å sitte med hodet vendt mot vinduet og en strålende sol, og bare tenke "Hallo? Æ vil UT!".

HERREGUD jeg gleder meg til sommeren! Kan ikke få sagt det nok ;p Blir vel mye hjemme i sommer, siden jeg mest sannsynlig flytter til Narvik i August.. Dette er planene hittil;

24-30 Juni - NUK++, Harstad (Redesign av klær)
1 Juli --> Utover - Hjemme, kanskje et par småturer hit og dit ;p
Slutten av Juli - Trondheimstur
5-6 August - Tur til Stockholm
7 August - Dir en grey i Stockholm! *fangirl*
8 August --> Utover - Bare chille hjemme, fram til jeg flytter?

Høres bra ut! Savner en utenlandstur (nei, Sverige teller ikke som utlandet :p), men siden jeg var i USA i tre uker i April så blir det vel dårlig med det. Men det er snakk om at vi skal dra til Venezia i høst, mamma vant faktisk en tur til Venezia gjennom.. et eller annet. Men håper det blir!
*Reisefreak*

0 kommentarer: