CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 28. mai 2007

Flyttenerver

The Cure - Friday I'm in love

Jeg har begynt å få flyttenerver.

Sånn, skikkelig.


Altså, jeg vil ikke bo HER, jeg er drittlei hele Andenes og ikke minst Andøy vgs, allmenn. Jeg HATER allmenn, og det tror jeg hele øya har fått med seg sånn som jeg har sutra over det. Jeg har seriøst ikke snakket om annet i hele år.

Men allikevel.. Til høsten, kommer jeg inn i Narvik? Hvor skal jeg bo? Hva om jeg forsover meg hver dag og må flytte hjem igjen? Hva om jeg suger på skolen og aldri får den utdannelsen jeg vil ha? ;( Får egentlig satse på at det går greit.. Vet jo hva jeg vil, og det har jeg visst LENGE nå, så gudene må vite hvorfor jeg valgte allmenn i det hele tatt..

Planen er iallefall;

Vg1 Design og håndverk --> Vg2 Design og tekstil --> Vg3 Allmennfaglig påbygging/ svennebrev i kjole- og draktsyerfaget --> Esmod/teko/annen skole for klesdesign.
Og jeg skal bli god. Jeg skal bli skikkelig god. Kommer ikke til å gi meg før jeg har gitt alt jeg har i å prøve å leve av å sy og designe klær. Jeg vet at det skal utroolig mye til for i det hele tatt å ha det som en sideinntekt, men jeg er sta, så jeg gir ikke opp så lett! :p



Jeg liker dette bildet :D Tatt for 3 år siden, så han er 8 år der, nå er han 11.. Og vi har hatt ham i 10. 10 år med verdens mest ulydige, sta, grådige, rampete bikkje, men jeg er glad i ham fordet :p

0 kommentarer: