CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 26. mai 2007

Ny blog, woho!


Dia Psalma - Vet din mamma att du super??

Jeg tror jeg er en av de som har hatt.. ganske mange blog'er. Jeg har hatt tre kontoer på EnjoyDiary, 6 på blogspot, en på diaryland, 4 på livejournal.. Jeg har stort sett hatt kontoer overalt på nettet hvor det er mulig å skrive dagbok. Enten blir det til at jeg glemmer å oppdatere og tilslutt ikke gidder, eller så gidder jeg bare ikke, eller jeg glemmer passordet og driter i det.. Sånne ting.

Dette er sikker 424562354 gangen jeg prøver meg på å skrive blog, men jeg synes det er morsomt å ha en plass å skrive ned en masse tull som neppe er noe interressant å lese. Det blir kanskje moro om noen år :p Skal til og med prøve å skrive på bokmål, selv om jeg er selverklært dialektbruker inn til beinet og egentlig hater å skrive på annet enn mitt eget talemål. Dessuten har jeg sikkert fullt av skrivefeil. Jaja.

Idag våkna jeg klokka 10.11 eller noe sånt, av at mamma sto og rota i skapet. Katta hadde visst vært og veltet all kattematen, hehe.. Så da var det rett opp, si "æ tar mæ av det" også gå og legge seg igjen. Så sov jeg til halv ett, sto opp og brukte 2 timer på å våkne ordentlig. Sånn går det når man går til sengs alt for sent, sånn som jeg gjør.. hele tiden, stort sett.

Hver sin smak.

0 kommentarer: