CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 27. mai 2007

Mamma og pappa har begynt å jobbe ute i hagen, med påfølgende vekking av meg klokka ett. Jeg vet at det egentlig er ganske lenge å sove, men i mitt hode er klokka et tilsvarende natt.

Jeg fungerer aldri helt før et stykke utover på ettermiddagen, eller etter at jeg har gått meg en tur og fått litt luft. Så det gjorde jeg i dag- tok med bikkja og gikk en tur rundt klevannet. Kiosken var åpen også, så jeg falt for fristelsen og kjøpte en Cola light og en fersken-stimorol.

Da jeg var i USA i påsken og skulle bestille på restaurant første kvelden, presterte jeg å kalle en Cola light for en Coke light, ikke en Diet coke som det jo heter der borte. Kelneren skjønte det, men pappa lo litt. Hey, kan vel ikke huske alt, heller ;) Går jo an å si Coke light liksom.. Men det høres litt dumt ut :p



Det er snart bursdagen min, mer nøyaktig er den onsdagen i neste uke. Da blir jeg 17 år og kan føle meg nesten like voksen som de fleste andre. Bare fordi jeg har ekstremt lite å gjøre nå, skal jeg skrive en ønskeliste her til glede for meg selv. MHM.



Ønskeliste til min 17-årsdag



Bøker

Kirsten Tofthagen - Søm
Valerie Van Arsdale Shrader- Stylish skirts
John Peacock - Klesdrakten: en kavalkade gjennom 4000 år
Christopher Breward - Fashion

Penger

Hårstæsj

Hårfarge (svart, rosa, blå, lilla, rød)
Dreadfalls (Blond, rosa, svart)
Fake dreads (Rosa)
Masse masse fargerike hårklips
Bedhead-produkter
Proffs hårspray! XD

Klær fra:

Baby, the stars shine bright
AsiaJam
h.Naoto
Metamorphose
Fashiondiva
Sex Pot Revenge

Denne vil jeg ha! ;D
















0 kommentarer: