CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 30. mai 2007

Jeg skal..

.. få fine ører. ^^,
Bestille utstyr til å strekke de vanlige hullene i ørene;
2 x steel expanders, 2 mm, 3.50 euro
1 x spiral, 2 mm - 4.90 euro
1 x lilla pyrex plug, 2 mm - 2.10 euro

Så skal jeg ta hull øverst oppe i høyre øre, og industrial i venstre øre. Og dette er bare begynnelsen, jeg kommer til å se gal ut en uke etter at jeg er 18 :p Grunnet at min kjære mor tror at piercing betyr død og fordervelse. Vel, jeg begynner i det små, uansett bare et år igjen til jeg kan ta så mange jeg vil :P Yay liksom.
Trenger egentlig penger til alt dette, da. Utstyret bestilles via pappa (og min) sin PayPal-konto, så får vi håpe at han ikke dreper meg.. Jada, jeg vet jeg høres ut som en "pappa har cash"-type nå ;p

0 kommentarer: