CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 25. mai 2009

BB (Bare Babbel)

Mindre enn fire uker igjeeen

Ja, jeg er sugen på ferie nå. VELDIG. :p hadde prøve i frisørfag i dag, gikk sånn passe, troor jeg.. ikke alt jeg klarte å svare på, men la gå. Tror nok ikke jeg stryker i alle fall, så da er det egentlig greit. 8)

..Hjernen min har nok tatt feriemodus alt. FIRE UKER IGJEN! I morgen skulle vi gjøre noe permanent-greier, hvis jeg ikke hørte feil.. også kommer Liv Anne! Liv Anne er altså den superskjønne læreren vår som har vært sykemeldt leeeeenge. Det blir kos. onsdag og torsdag vet jeg ingenting om, men vips, der var det helg igjen gitt! Fri på mandag, så blir det tre skoledager igjen før helg, så tre skoledager til (jeg drar til Bodø 11 juni, altså en torsdag) også vips, er det bare eksamensuka igjen. Den består av to "fridager" (en forberedelsesdag + en hjemmedag), eksamensdagen og skoleavslutningen. Noe som gir meg noe sånt som.. 12 skoledager igjen. Det er sykt!! Tror det kommer til å gå sinnsykt fort, hele dette semesteret har egentlig bare flydd forbi. Var det ikke nettopp påske, da?

Beklager latheten for tiden, men akkurat nå er jeg småsyk, svett og sliten. Sov en halv time i natt ca, men kom meg greit nok gjennom dagen tross alt. Nå MÅ jeg få sove i natt! Resten av kvelden skal brukes til å slappe av og se på teite realityprogrammer. Playboyjentene og Top Model gjør godt for en sliten hjerne som rett og slett ikke gidder å tenke så mye. ;D det er selvfølgelig begynt å regne ute, så har ikke dårlig samvittighet for at jeg sitter inne heller. Ikke for det, sola kan godt ha seg tilbake NUH for min del..

Jeg HATER talkmore-reklamene forresten. HERREGUD. ”Ssskal du ringe, eller bare stå der og SURRE?” Djis, stygg unge-stemme hvor? Kan ingen unger i reklamer ha NORMALE stemmer? Jeg syns ikke det er søtt for fem øre, bare irriterende. Reklame-stemmer er så skjærende. Et godt eksempel er Tommy Steine.. tror aldri jeg kommer til å greie å se et av hans programmer igjen. ”SÅ ENKELT ER DET NEMLIG Å BYTTE TIL ONECALL!” Så enkelt er det også å ville spy i reklamepausene, nemlig.

Nemlig.

4 kommentarer:

Frida sa...

Hjernen min er også satt på feriemodus :( enda mer umotivert til skolearbeid enn usual (som sier litt).

JEG HATER OGSÅ DE REKLAMENE ÅÅÅHHH

Anne Berit sa...

Jeg er også temmelig klar for ferie nå! :( Jeg har 15 vanlige skoledager igjen.

Emilie sa...

off, vi får håpe det går MEGAFORT! ;)

Caroline sa...

4 uker ekke lenge til =D
hahah, dem reklamene er så jævlir irriterendes!!!!
Må være verste reklama på år & dag!!
For man blir rett og slett furt av og se den =p