CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 17. mai 2009

I'M IN LOOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAALE

Norge vant faenmeg Eurovision.

Genialt vors igår, satt en gjeng og fulgte med på avstemminga, og tok en slurk hver gang vi fikk poeng. Siden det eneste landet som IKKE ga Norge poeng faktisk var.. Norge, ble det høyt tempo og mye "JAAAAAAAAAA NORGEEEEEE" etterhvert. Det var den egentlig hele tiden. :D Jeg har aldri vært noen fan av Fairytale egentlig, men sykt kult at Norge vant. Dessuten er jeg patriot og elsker landet mitt. Så det så. Hehe. Alle sang med på reprisen og det var topp stemning! Fin avslutning på russetida.

For nå er det faktisk slutt! I morgen må jeg tenke over hva jeg skal ha på meg igjen. O_O Disse tre ukene har vært chill sånn sett, kunne brukt litt ekstra lang tid på andre ting om morgenen, for jeg "slenger jo bare på meg russebuksa uansett". Jaja! Har gått i tog idag også, og vi har hatt knallvær! Fineste 17 mai på lenge. Norge vant ESC, vi har nydelig vær, jeg har bursdag om tre uker, skoleslutt om fem.. ting er ganske bra nå, og det føles vanvittig deilig!

Får se om jeg får slengt inn noen bilder her senere. Nå får jeg sikkert tid til å skrive litt oftere igjen. Ikke det at jeg HAR så mye å skrive om, men jeg skal da vel alltids få til noen random innlegg. Jeg har masse å skrive om sånn sett, men vet ikke om det ville være så interressant å lese en masse random rants. 8D Noe særlig med "idag har jeg blablabla" vil jeg prøve å unngå, for det er igrunn enda mindre interressant. (Skrev jeg det rett? Jeg har aldri slitt med rettskriving, men det jævla ordet "interressant" har jeg hatt problemer med siden jeg lærte å skrive det.. det ER to r-er OG to s-er, right? Ja?)

Anyway.

GRATULERER MED DAGEN FOLKENS! VÆR STOLT AV NORGE
NORGE ER BRA
JEG ELSKER NORRRRRRGE!

3 kommentarer:

Anne Berit sa...

interessant* xD

Emilie sa...

ja, va det æ å lurte på. :P men på stila å sånt oppijønna når æ har skreve interessant, så har æ fådd kommentar "pass på: interressant" så æ bi jo fette førvirra xD

Caroline sa...

Det ordet er faktisk vanskelig og skrive!! ;D