CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 11. mai 2009

Mere MAS

Yo. Er dere lei av russemaset mitt nå? 8D Er bare en uke igjen da, hehe. Faktisk.. Førstkommende Søndag, 17 mai, er siste gangen i livet jeg skal bruke denne svarte buksa mi. Synd egentlig, er blitt ganske glad i den, jeg. 8)

I helga var altså russetreffet i Harstad. What to say, det var kjempegøy! Trenger vel ikke legge ut i hytt og pine her, men jeg hadde det VELDIG gøy for å si det sånn. Hehe. Både Fredag og Lørdag! Rart å se SÅ mange russ på et sted, både røde, blå og svarte! Så et par i hvit bukse også faktisk, så ut som malerbukser. Var en dude som kom bort til meg og spurte hvorfor hele byen var full av russ, og hvorfor vi gadd å ha russetreff i en så kjedelig by som Harstad. "Nei, Æ veit nu ikje" :p Harstad var ikke så kjedelig i helga, da ;) På Lørdagen vorset vi oppe i hallen der de fleste sov (ikke jeg, er er så bortskjemt at jeg lå på hotell. Trodde jeg var en av få, men hele Thon Hotell var stappet med russ.) iallefall, vi fikk hele hallen med på allsang på "Ja, vi elsker". Er man norsk og russ, så er man det, altså! Det samme gjorde vi på torget senere. KOZ. Dansa mye i helga, noe som ikke er såå ofte at jeg gjør.. vel, det ble steinvarmt inne på M Club etterhvert!(klubben der vi var det meste av tiden ute på byen). Angrer iallefall IKKE på at jeg dro, var verdt de 400 kr treffet kostet.

Litt rart at noe man har gått rundt og gledet seg til i mange år (meg som 8åring: "åh, tenk, det e bare 10 år te vi e russ!") bare varer i noen uker. 8D Har jo den ultimate fest-dagen igjen da, 16 mai. Høhø..

På Russedåpen :) Emilie er rød på nesen..

GLIZ
Marius, meg, en ølflaske og Hilde. :D

Dette er fra vorset 30 april. Norsk flagg i trynet OG på ryggen.

SHAKE IT! På Den Sorte Får i Harstad. Se på armen min, haha.

Chilling på torget i Harstad. Var kjempeheldig med været stort sett hele helga, småregna litt på Lørdagen bare :)

3 kommentarer:

Frida sa...

DE der plassan så kjent ut ja 8D

Caroline sa...

Så gøyy :D
kos deg videre snupp <3

Hanne sa...

fååret :D