CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 28. mai 2009

Orker ikkeeeee

Jeg er så laaaat. Herregud. Tror hele jeg har tatt sommerferie.
Lite blogging IGJEN, vurderer å bare stenge hele greia nå, men noe holder meg fra det. Det kommer vel tilbake igjen, har bare vært "giddlaus" og opptatt. Helt greit, forsåvidt bedre det enn de som oppdaterer 4-5 ganger om dagen, HVER dag. (hvordan får de det til?! Fint med oppdateringer, men jeg har iallefall ikke tid til å oppdatere om hver minste ting i livet mitt, og jeg er ikke SÅ opptatt, altså) JAJA.

Tirsdagen var jeg i stallen, herregud, jeg vil ri igjen >:( det er alltid fint å være der, men merker jo at jeg vil opp på hesteryggen igjen. Må vel begynne på nybegynnerkurset igjen etter dette avbrekket, haha 8) savneeeee. Blæh. Men nytter ikke å syte, får bare prøve å komme meg til det stadiet at jeg kan begynne igjen - det er faktisk lettere sagt enn gjort, men det er vel omtrent den største motivasjonen jeg kunne fått, så VI PRØVER IGJEN. Er så utrolig kjipt å måtte unngå å gjøre noe man virkelig elsker.
(det var nok dagens syteprat, forresten)

Onsdag, altså i går.. leste jeg til gymprøve. Anaerob utholdenhet, 1RM, intervaller, spensttrening, finmotorisk kooridinasjon og andre superviktige ting. Hadde prøven idag, og fikk 4+, og endte med 4 i gymkarakter, noe jeg må si er imponerende med tanke på at jeg ikke har hatt en eneste praktisk gymtime i hele år. 8D da kan en ting strykes av "Må gjøres"-agendaen min. Ellers.. vente på eksamen? Lese meg opp så jeg er forberedt? Slike ting. Det er så sykt LOL at vi ikke har eksamen før 17-18 juni, mens de fleste andre har de nå, neste uke eller tilogmed er ferdige.. Marius for eksempel, slutter 12 juni på skolen -________- urettferrrrrdig. Vil bare bli ferdig med det :p

Og nok en gang har jeg skrevet et OK langt innlegg med bare svada. 8D JEG BURDE FÅ EN PREMIE
...hvis jeg plutselig blir i det kreative blogger-hjørnet, så lover jeg å høre fra meg. Tror jeg. Men nå er det Hell's Kitchen, og jeg ler meg ihjel! Gordon Ramsey er tidenes.

1 kommentarer:

Pantora sa...

Ikke slutt å blogge!Liker å lese bloggen din snuppa. <3 Sees snart