CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 20. mai 2009

Jeg har shoppet

Oh yeah.


Digg å kjøpe litt klær igjen, har ikke gått ordentlig på shopping på en god stund. Lite penger og lite ork. 8D Idag har jeg derimot huka tak i noen nye plagg! Tre av dem fikk jeg forresten helt gratis, eller, fikk faktisk to kroner til overs. 8D Var ta 3 betal for 2-kampanje på Lindex, i tillegg til at jeg hadde en tilgodelapp på 250 kr. Ikke dårlig! Er ikke så ofte jeg finner noe på Lindex, men de hadde fått en del funky greier der nå! Siden jeg er VELDIG i sommermodus merker jeg at jeg glatt overser ensfargede plagg i naturfarger og trekkes mot plagg med mye farger og mønster. Ikke noe svart antrekk på meg, takk. Det skal være sommerlig, og det skal synes!

Shorts fra Lindex. Freshe farger, eller hva? ;D ;D ;D

Gul enarmet topp fra Cubus


Gul shorts fra Cubus :------------D matcher toppen, wuhu

Rosa shorts fra Cubus
T-skjorte fra Lindex
Topp fra Lindex

JEG ER GUL. Dårlig bilde og rar pose og blablabla, men når jeg bare tar på meg noen klær for å se hvordan de ser ut, gidder jeg liksom ikke anstrenge meg så veldig. Har aldri vært typen til å ha photoshoot i speilet. 8)
As said, jeg ble positivt overraska over Lindex idag! Har forbundet den butikken med kjeedelige plagg i brunt, beige, grått, svart og you name it, men idag lyste det faktisk opp med sterke farger der inne. Løp og sjekk ut!

1 kommentarer:

inat sa...

Lindex har faktisk kommet seg ganske mye. Cubus også har masse kult nå for tiden :b

Kule klær, fikk ordentlig sommerfølelse av dem!