CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 3. mai 2009

Woi

..Hjelp, vi er i Mai allerede.

Er vel på tide at jeg gav lyd fra meg igjen! De som er lei av å høre om russetida, bør bare krysse ut siden her og nå.. hehe. Er stort sett det jeg har å fortelle om, siden det er russegreier som har gjort at jeg ikke har skrevet i bloggen siden.. onsdag?

Anyway, på Torsdag var altså russedåpen. Jeg skulle jo egentlig vært på Sortland, siden det var der Melburussen skulle døpes, meeeen.. jeg stakk hjem til Andenes, jeg. Og angrer ikke. Hadde vært gøy å være sammen med klassen, såklart, men jeg fant ut at jeg gadd ikke stå å se på at 24234 randoms fra Sortland og Stokmarknes ble døpt. På Andenes er det ikke så mange, og der visste jeg liksom hvem alle var :p angrer ikke heller, hadde det sinnsykt gøy! Buksa mi, som var ren og pen og ordentlig da jeg ankom vors, så litt annerledes ut da jeg kom hjem den natta. Tagget på av flere! Sånn det skal være ;) Hørte et par stykker som klaga over at det var "såå dårlig", men det var nå det man gjorde det til, spør du meg. Har selv inntrykk av at vi som var russ hadde det dritgøy, mens mesteparten av de andre bare...sto der, liksom. I rest my case. Kom en viss fyr *kremt* bort til meg og sa "Saint detta her va fette dårlig?" hvorpå jeg svarte "neei, det e jo dritarti!" "NEI fy faen, fette dårlig" "Åh herregud, gidd nu å vær så fette emo!" Så gikk jeg. Hæhæ.

LUA MI. Trøndern in da house.

Yeah. Buksa mi nå idag. Fant ut at den trengte litt farger, så jeg fargela liksågodt alle blomstene nedover beinet. Kan også skimte litt tagging fra folk, samt at jeg har festa en hjertenøkkelring i ene selen. 8D Buksa skal tross alt av den 17 mai for så å aldri brukes mer, så den skal jaggu se brukt ut!

Sååå stolt lueruss. Og fremdeles utrolig flink til å ta speilbilder.

Haha, se på bjefferen min i bakgrunnen :) Han eer så søt.
Toppen sier "Warning: Alcohol may make this person believe they can sing", noe som passet utmerket på meg igår, for å si det sånn. Flaut, men jævlig morsomt!
Fredag var rolig, russen var en tur og grilla på bleik. Litt kjølig, men koselig :) Jeg og Marius var de eneste "svartingan" der, det var vi forsåvidt hele helgen :p eneste gangen jeg så noen andre svartruss var på selve russedåpen. Oh well :D Lørdag var det fest hos Solveig, og jeg hadde det nok engang kjempegøy. Sang, skrålte, hadde latterkrampe og planla diverse sprell å gjøre i Harstad neste helg. "Hallo, der kjenne jo liksom ingen åss uansett!" Gleder meg. Dro til Riggen i tolvtida, men jeg, Marius og Nikolai endte tilslutt opp i en random bil der vi satt og snakka. Gøy det og. "BILFEST!" alt i alt har jeg hatt en super helg, kjente at jeg virkelig trengte det. I morgen er det utplassering, blir spennende å jobbe på Agaton Sax igjen!
Tenkte jeg skulle avslutte med "Hva har DERE gjort i helgen?" men siden jeg i grunnen hater å lese masse random spørsmål på andres blogger, så lar jeg være. Hola!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Buksa blei drit bra nå da =D
og du er så pen som alltid atter!!
Så bra du har det morro,
gleder meg til og høre mer,
jeg digger russ nemlig og håper jeg klarer og komme meg dit en dag!
STOR Klem <3

Emilie sa...

takk :D
russ er gøy ^^ det klarer du vettu ;)

Frida sa...

Awesome russebukse!! Elsker hibiscusene ~