CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11. juni 2008

Babling


Okei, å bli flinkere til å skrive her går like dårlig hver gang. Det skjer ikke noe særlig uansett. :p


Jeg stresser med skole og har egentlig alt for mye arbeid å gjøre fram til IMORGEN, da jeg og mamma skal stå opp klokka fire om natta for å kjøre helt til Narvik så jeg kan avlegge en slags eksamen. Eksamen i mitt tilfelle vil si at jeg skal presentere alt arbeidet jeg har gjort, men jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal si eller gjøre. Jeg orker ærlig talt ikke bry meg noe særlig heller, jeg har ferie etter i morgen!!! Jeg kan med hånda på hjertet si at dette siste halvåret har vært et av de mest slitsomme jeg har opplevd, og jeg har flere ganger vært nær å bare drite i alt og la skolen seile sin egen sjø. Men hey, jeg overlevde :p Hvis jeg stryker året er det såklart surt, men verdens undergang er det jo ikke uansett. Gidder ikke tenke negativt lenger!

Sist fredag fylte jeg 18 år, og våknet opp til et par nyydelige sølvsandaler, siste nummer av egg, kake og blomster fra mamma og pappa og et par gaver!



Jeg liker å ha bursdag. Spesielt 18-års dager. ;) Senere ble det Sortlandstur, og noe av det første jeg gjorde var såklart å stikke innom polet! Feiring ble det på Lørdag, på samfunnshuset. Jeg og Lone spleisa sammen feiringa, synes det var gøy! Full ble jeg, men ikke spyfull ;D

Ekke vi søte dere :------D

Utenom det skjer det ca ingenting her borte. Vi er midt i Juni og jeg går ennå ute med vinterjakke! Flott å være så frossen... I tillegg til at vi har hatt sur vind her noen dager. Hurra for kystvær! ...Nei.

Mandag 23 drar jeg og Marius endelig til Brighton, det blir en veeeldig etterlengtet ferie! Ser frem til 14 dager med sløving, soling, bading, shopping, party, bygåing og enda mere shopping!



Nå må jeg tilbake til skolearbeidet, yay! Har en fargeprøve, noe tegninger og en folder å lage. Er tross alt ikke såå mange timer til jeg må legge meg igjen!

0 kommentarer: