CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 16. juni 2008

Jeg har også vært tr00

Jeg prøver desperat å bli brun her! Har tatt solarium jevnlig i ca tre uker nå, pluss brukt en slags bodylotion som skal gi en gyllen farge etterhvert. Jeg synes fremdeles jeg er blek, men mamma sier jeg har fått fin farge, og jeg ser jo at jeg har fått skille. Hahaha så hvit jeg var før!! Nu er det tid for farge. Det er litt underlig å tenke på at for 3 år siden så ville jeg vært redd for å gå ut og dekket meg mest mulig til, for å beholde min tr00 hvite hud. Det er sykt så mye jeg har forandret meg siden jeg var 15!
-Jeg er drittlei svart. Såklart, jeg bruker ennå svart, men i mye mindre mengder og på en helt annen måte enn før
-Jeg er ikke lenger noen fan av goth/emo/WHATEVER-klesstil
-Jeg vil bli BRUN
-Jeg liker ikke noe særlig metal lenger
-Jeg bruker mye mindre sminke
-Jeg har fått øyenbryn av hår igjen ;---------D
-Jeg har "funnet meg selv" på mer enn en måte lol
-Jeg driter i om ting jeg liker/har på meg er mainstream
-Jeg er kjempeglad i farger
-Jeg elsker trance, eurobeat og andre sjangre som sikker høres klin like ut for alle som ikke hører på det :p
-Jeg vil ikke for alt i verden ha svart hår (da jeg var 15 var det mitt mål i livet)
..Og jeg kunne sikkert fortsatt i evigheter!

Hahaha se da! Ekke jeg søt dere ;------D Jeg dør!

Nå skal jeg se om jeg finner noe å se på på tv.

0 kommentarer: