CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 18. juni 2008

Gi meg musiiikk

Nå har PC'en min tatt kvelden, FOR REAL. Grusomt. Jeg har trodd i flere måneder at det er strømledningen det har vært noe galt med, men neida, det er visst hullet til strømledningen som er ødelagt. Happy happy joy joy in zeh Fraggleberg! -___- Pappa sier han kan fikse det, og etter det skal jeg bare få overført bildene mine og musikken min ++, så skal pappa overta pc'en. Jeg skal etterhvert kjøpe meg ny, men til da har jeg mammas gamle på låns! Hun kjøpte seg en ny en igår, en ROSA notebook-pc (Jeg er "litt" sjalu, men jeg trenger en PC med større skjermstørrelse enn hennes). Jeg kjøpte meg forresten nytt digitalkamera i går! Et lite søtt et, perfekt til mitt bruk og et bra feriekamera. MANDAG NAO KTXH 8D

Nå prøver jeg å få litt musikk inn på maskinen, og har henta fram en haug gamle CD'er, hahaha. Mye moro! Ligger en del minner i mine gamle brenne-cder fra ungomsskolen. Bare sjekk for noen gullkorn jeg har funnet:

Brittas fitta
BONDEGUTTEN IVAR 8D
Bluesøsken - Se, der går en zebra
Bluesøsken - Elgen
Bluesøsken - Egil og elga
Bluesøsken - Spar en reke, drep en hval
Hot chocolate - I believe in miracles
Aretha Franklin - R.E.S.P.E.C.T
Gary Jules - Mad World
O-zone - Dragostea din tei!!
Annie - Chewing gum (XD!)
Outkast - Hey ya <3<3<3
Black lace - Hands up, baby hands up
Og såklart masse NIGHTWISH og CRADLE OF FILTH, hahahaha
Ooogså videre, dette er gøy. Tror jeg lar være å legge inn noe Nightwish og CoF, da. Not my cup of tea anymore! Men de andre sangene, lol så mange minner. Alt ifra jeg og Morten som danser foran webcameraet, til jeg, Kathrine og Lisa som mimer til sanger. XD Og Morten som presterte å sette på Brittas fitta en gang mamma nettopp kom fra jobb, lol. Og jeg og Kathrine som kunne alle sangene til Bluesøsken utenat, og spilte Se, der går en zebra hver dag på kalasserommet i matfri. Ikke minst Bondegutten Ivar! For jeg er vokst opp på en bondegård, med kuer og griser, jeg har lagt meg under jur og tatt utallige slurker.. 8D Jeg blir jo nostalgisk her!

Jeg kjøpte meg nye solbriller idag, på H&M. De er store, med sommerfugler på sidene. 8D
Yeah. Sleepy Emilie is sleepy. Nå skal jeg se ferdig resten av Marie Antoinette!



0 kommentarer: