CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 20. juni 2008

Hairfail

Idag var jeg hos frisøren, og det gikk ikke så bra. Mildt sagt. JEG HAR FUCKED UP LUGG DERE ;_; Den er altfor kort, over øyenbryna, og jeg ser nå muligens ENDA mer ut som en liten jentunge enn jeg gjorde fra før. Takk og lov for at luggen min vokser raskt, men jeg har allikevel bestemt meg for å ha den oppsatt helt til den når en akseptabel lengde igjen. Noe som heller ikke ser så smart ut, i og med at bryna mine ennå ikke er så fine i formen etter at jeg raka de vekk i tre år. NUVEL. Stygg lugg < face="trebuchet ms">
Hvis jeg ser deppa ut her, så er det meningen. Fittehår altså. For å være positiv, nå får jeg iallefall sol i panna også ;D Og jeg fikk kjøpt meg ny hårspray, shampoo, balsam og til og med en rettetang, så jeg overlever. Men gah den luggen.. Jeg tror jeg er altfor forfengelig. NÅ SKAL JEG GRINE OG SE THE DEVIL WEARS PRADA.

0 kommentarer: