CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 17. juni 2008

Jeg er forelsket

..så jeg må såklart rante litt om det, ;D

Jeg har vært heldig med valg av kjæreste denne gangen. Tror det er få andre som ville holdt ut med meg særlig lenge, særlig når jeg har mine dårlige dager. Jeg kan kjefte, sutre og være en skikkelig bitch iblandt, så jeg er utrolig glad for at jeg har en som takler det og som ikke kjefter tilbake, men er rolig og tålmodig og venter til det går over. Det høres kanskje rart ut, men det er akkurat det jeg trenger. Ikke noe tøffelhelt-greier altså, men når jeg er på mitt verste hadde jeg nok klikka enda mer hvis jeg hadde havnet i krangel. Jeg beklager at jeg er dum iblandt, du vet jeg ikke mener noe vondt med det *NUZZ*

Ikke minst er det rart å ha en så nær som faktisk liker Dir en grey (haha), gidder å høre på meg når jeg ranter om j-fashion, og som har samme form for humor. For å nevne noe..

-ZOLTAN!
-Once upon a time there was a house, which Dir en grey lived in.. (IM GOING EAT UR SOUL)
-I RAPE MR. SUN ^__________^
-ORORI?
-Thiiiiiz are not 'asj browniiiiz! We do not zell 'asj browniz 'ere! We are zimple dash bakery!..now put your clothing back on white boy!

blalblalba jeg kunne fortsatt i evigheter. Jeg ler alltid når jeg er sammen med Marius, og hvis jeg blir småsur er jeg det aldri særlig lenge. "Miiiih"! Vi er ganske interne også. Kasta sten!!! 8D

Jeg har fått høre at det er merkelig at vi er sammen, og jeg er igrunn enig. Jeg har kjent han siden jeg var ung og tr00 i 9 klasse, og vanligvis ville det bare vært merkelig å bli sammen med en jeg har kjent såpass lenge. But not this time ey :---------D Jeg er iallefall utrolig heldig. Føler meg iblandt som en nyforelsket fjortis, og det er egentlig ganske digg!

Iallefall, Marius (hvis du nå leser dette i det hele tatt lyl), takk for at du holder ut med meg. Ser fram til England, to uker med bare oss to :D To uker med soling, bading, shopping, DREKKINGS, chilling i solen og alt annet vi måtte finne på! Gleder meg utrolig mye. Selv om jeg kommer til å få dårlige dager, vet jeg at det går bra så lenge du er der sammen med meg ^_^ You mean the world to me!!

~~<3 (TOG DU AN! ;D)
OG IKKE MINST TAR VI VERDENS BESTE BILDER HAHAHAH.

...Og jeg hater å skrive på bokmål. Det føles så upersonlig, akkurat som om det er en annen som skriver, men NUVEL.

Imorgen skal jeg til Sortland, men skal prøve å ikke shoppe noe annet enn det jeg trenger. Jeg trenger dipliner, et par solbriller og noen øredobber som er store nok til at de ikke gror inn i øret, resten av pengene må spares til Brighton og London og alle butikkene der :----D


0 kommentarer: