CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 12. juni 2008

Happytimes!

JEG BESTO SKOLEÅRET

Etter et halvt år med stress HVER DAG kan jeg endelig legge meg ned for å sove uten å bekymre meg for skolen!! JAG E LYYYCKLIG ;D

Jeg og mamma kjørte fra Andenes kvart over fire, JA kvart over fire i natt.. hæhæ.. Var fremme på skolen i Narvik ca kvart på ni og 4 timer etterpå valset jeg ut av Solhaugen Videregående Skole med en utrolig lettelse i hele meg! Jeg endte opp med karakteren 4 i Produksjon og 5 i Kvalitet og Dokumentasjon, noe som er MYE bedre enn jeg torde å håpe på! Hadde regna med 2 eller i beste fall 3. Så nå er jeg happy! Selv om jeg ikke klarer å slappe av, tror ikke det helt har gått opp for meg at nå har jeg faktisk ferie. Jeg skulle egentlig gjøre noen ekstra oppgaver, men fikk vite idag at det slapp jeg! Utrolig digg, nå kan jeg sove leeeeenge imorgen. Er fullstendig utslitt, så i kveld skrus vekkerklokken av! Skal bli deilig å ta igjen litt søvn. Skal bare slappe helt av i morgen, kjenner jeg trenger det! Forhåpentligvis skjønner jeg tilslutt at jeg faktisk er ferdig på skolen, så jeg slipper å sitte her som en nervøs tulling. DU ER FERDIG, EMILIE. Got it?! :---------D

0 kommentarer: