CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19. juni 2008

Ting som irriterer meg

Som alle andre, er jeg bare et vanlig menneske, og irriterer meg over haugevis av ting. Siden dette er min blog, føler jeg at jeg kan rante her. ;--------D

1. Folk som kjøper seg speilreflekskamera, i den tro at de blir gode fotografer av det.
FAAIL. Dere blir ikke automatisk bra fotografer, bare fordi kameraet deres er bra! Gud fader.. "Seeee, jeg tok et helt plain nærbilde av en løvetann, men siden det er tatt med speilrefleks gjør dette automatisk at bildet blir KJEMPEBRA! REZPEKT IKKE ZANT!!!!".. Or not.

2. Weeabos
Trenger vel egentlig ikke si mere. NEI, Japan er ikke verdens beste land. Hvorfor tror dere selvmordsraten er så høy?! Dere blir aldri japanske heller, og dere bor ikke i Japan!! Slutt å tilbe j-rock band, slutt å fail @ fashion, og SLUTT å misbruke det japanske språket! KAWAII DESU DESU NE? ^__^ Jeg vil spy på dere hele gjengen.

3. Pro-ana/mia
Irriterer og irriterer, det jeg mener med dette er små fjortisunger som mener at de er feite, ønsker seg anoreksi, og som glamoriserer spiseforstyrrelser til de grader. Spiseforstyrrelser er IKKE moro, det er IKKE noe å ønske seg og det er IKKE nødvendigvis noe man blir syltynn av. Folk kan være overvektige, men kjempesyke, så please STFU already.

4. Applications på Facebook
Det er SINNSYKT irriterende å få beskjed om å sende invitasjon til 2345234 venner hver gang man skal legge til en application på Facebook. HERREGUD.

5. Død baby-vitser
Ok, de var morsomme første gangen. Litt. Men jeg er så utrooolig lei av å lese og høre om de OVERALT x_x de er ikke SÅ geniale. Flesteparten er egentlig ganske leiiiiim.

6. I'M A SPECIAL SNOWFLAKE
Spesielt utbredt bland emo/scene/WHATEVERDETHETER-kids. "Jeg er bare meg selv, jeg er såå annerledes, bllblllalbalbl" Jeg må le, for mens dere tydeligvis tror at dere er verdens mest individuelle menneske, er sannheten at dere ser like ut hele gjengen jo. "Brunkremtrollene" som dere kaller dem, er da vel like alternative! Hvis jeg hadde skrevet dette på en offentlig side hadde jeg garantert fått 2343 "NO U"-kommentarer, men w/e.

7. Fashion fucks
Hahaha, ja faktisk. Når folk misforstår og failer så sinnsykt på en stil så blir det rett og slett irriterende. For meg gjelder dette særlig j-fashion, og å se lolitafucks og lignende gjør at hele ansiktet mitt blir en "-___-" og jeg klarer som oftest ikke å la være å rante til personen om det, haha. Men det samme gjelder andre stiler, som f.eks folk som tror at de blir cyberdogs bare de fester på seg et par dreadfalls.

8. Hvordan ting jeg digger alltid blir tatt ut av produksjon
Lol, fakta. Noen som husker Pepsi Max cappucino? Soho-sjokoladen? Shiobrusen? Banantwist? Jeg likte alle disse tingene, men alle forsvant fra butikkhyllene D: Banantwist kom riktignok tilbake igjen, men det synes jeg de andre tingene også kunne gjøre.

Jeg kunne sikkert ramset opp mange flere greier, men det får bli i sener innlegg. Dette får være nok syting for idag. XD

1 kommentarer:

Anonym sa...

De som har ana/mia har ikke nødvendigvis det fordi de syntes de er feite, selvfølgelig noen, men mange har det fordi de har problermer med personlige ting og blir kvalme og ikke sultne av det

Jeg har ikke ana/mia selv men kjenner en som har det.