CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 26. april 2009

Blogspot har faktisk vært umulig

LOL SKJER?
Nå har faktisk Blogspot vært.. umulig i FEM DAGER. Jeg tuller ikke, jeg har faktisk hatt LYST til å skrive, men har bare kommet til ”finner ikke siden”……eh. Dritirriterende. :( Er ikke motivert til å skrive noe SUPERHAPPYHAPPYJOYMASSEBILDER-innlegg nå, dette blir bare tekst, så hvis du driter i hva jeg har gjort siden Tirsdag, så bare skipp dette innlegget og håp på noe bedre neste gang. 8D

ONSDAG

Hjelp. Prøveeksamen. Jeg var så sykt nervøs at jeg trodde jeg skulle kaste opp, men som vanlig grua jeg meg for ingenting. Det var faktisk ganske GØY. Fikk jobbe stort sett selvstendig, fikk bare litt spørsmål rundt fargingen og sånt. Veldig chill.. Og jeg trodde vi måtte presentere arbeidet muntlig tilslutt, men neida, var bare to minutter inne og alt som skjedde var at jeg fikk vite karakteren. 8D Langt ifra skummelt! Endte forresten opp med 4-, glaaad! Og til nerder som tenker ”æsj, 4- er jo dritdårlig” så STFU, jeg var liksom redd jeg skulle STRYKE. 8D De var ganske strenge også da, jeg fikk masse trekk fordi jeg hadde klint ut hele meg med hårfarge, hoho. Alt i alt var det ikke så farlig, hadde det ikke vært for at jeg må igjennom hele greia på nytt om to måneder. Den tid den sorg..

Senere dro jeg til Bodøøøø. Det første som skjedde da jeg kom inn på flyplassen, glad og fornøyd fordi flyet landet 15min før tid, var at jeg oppdaget at jeg hadde glemt PC-sekken inne på flyet. Jeg surret rundt i omtrent fem minutter og tenkte ”shitshitshit” før jeg fikk øye på flyvertinna som hadde vært med flyet. ”Hei, du, unnskyld mæ, men..” FLAUT. Men jeg fikk i alle fall tilbake sekken min. Møtte mams og paps, også kjørte vi dit vi skulle bo, Opsahl Gjestegård. Ikke akkurat Thon Hotels, men funka. Det første jeg så utenfor rommet mitt var for øvrig en bøtte som tok imot vanndråper fra taket. 8D Da jeg hadde installert meg (enerom juhu!) fant jeg ut at jeg ville ha Pepsi Max. Det skulle ligge en Joker tre minutter unna i en retning, og sentrum skulle ligge fem minutter unna i den andre retningen. Smarte meg tenkte ikke på at sentrum ikke nødvendigvis betydde butikker, så jeg la ivei, glad og fornøyd.. og etter fem minutter var jeg KLISSvåt. Seriøst. Hjalp ikke at jeg hadde paraply heller, for det blåste så kraftig at jeg så vidt greide å holde den igjen. Etter TJUE MINUTTER i regn og hagl sidelengs fant jeg endelig en jævla Rimi, men så måtte jeg jo komme meg tilbake også.. fy søren, aldri mer, sier jeg bare. Det er et mirakel at jeg fant fram i det hele tatt. 8D DRITTBY

..Resten av kvelden var relativt grei, med Paradise Hotel og en god dusj.

TORSDAG

Første dag i MFT-gruppa. Koselig å se alle igjen. Holdt på fra ni til halv fire, etter det var det rett bort til City Nord for å bruke PENG! Kjøpte ikke så mye, da.. Glittereyeliner, øyenskygge, skjerf, en t-skjorte, en boxershorts og en hettejakke. Hettejakka er mørkeblå med NORSK FLAGG bakpå. Liksom-russejakke. 8D Utrolig deilig,selv om jeg var blå på armene da jeg tok den av. Jepp, den loer. 8) Begynte å se en film som selvfølgelig begynte klokka ett, men mirakuløst nok ble jeg trøtt, så bestemte meg for å slå av og sove, selv om jeg ville se filmen. Vel, ti minutter etter at tv’en var av var jeg lysvåken igjen. Tror jeg må begynne å sove med TV’en på.

FREDAG

MFT i dag og, holdt på fra ni til halv tre, da tok vi drosje til flyplassen siden flyet hjem gikk tre. Tror aldri det har vært større kø på Bodø Lufthavn enn akkurat den dagen, var faktisk så vidt vi rakk flyet. Gaten var egentlig stengt da vi kom, men vi kom med, da. Heldigvis, for neste fly gikk klokka ni om kvelden.. var chill å komme hjem, vurderte om jeg skulle dra ut, men gadd rett og slett ikke. Utrolig så trøtt og sliten man blir av å sitte og prate i to dager. 8D Marius var innom en liten tur, bare.

LØRDAG

Sov leenge, kjempedeilig! Var russeslipp på Melbu, så teknisk sett burde jeg vært der og ravet rundt med Kalinka, men den gang ei. Jeg var ennå sliten, og gadd ikke begynne å styre med buss og æsj og STYR. Så jeg var hjemme her på Andenes og pynta russebuksa. 8) Skitt au, selve russetida begynner ikke før Torsdag, da braker det virkelig løs! GLEDER MEGGG. Russebuksa mi ble digg forresten, men den er altfor svær. 8D Da jeg bestilte, bestilte jeg i M (”den skal jo være litt baggy”), uten å bry med med å sjekke mål og diverse. Lurt.. Jeg fikk den, og merka at den var ganske stor, men gadd ikke begynne å sende tilbake og få ny osvosv. Prøvde den bare på, så ikke meg selv med den i speilet….. før i går. HAHA. Den kan brukes, altså, fordi det er flere knapper i livet så man kan justere livvidden. Problemet er bare at den er så sykt baggy at jeg ser to størrelser større ut enn jeg er. 8D Jeg ville ha baggy, og baggy fikk jeg virkelig og, det er i alle fall sikkert. JAJA. Ikke verdens undergang med for stor russebukse!

SØNDAG

..Det er jo nå, det. Og jeg gjør ingenting.. Jeg drar ikke tilbake til hybelen før i morgen, det vil si at jeg tar 0615-bussen herfra. Hoho. Drar så direkte til skolen, har tre timer, før jeg skal på sjuukhuset klokka 1400. Kameraet mitt er på hybelen, så i morgen kommer vel bilder av russebuksa. Kanskje noe annet og, det er nemlig VÅR ute! Ekte vår, med sol og bar bakke! INGEN SNØ! I alle fall foreløpig..