CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 29. april 2009

RUSSEBUKSA MI

Jeg lovte bilder, så nå kommer bilder. 8D Nu, vad tycks? (Beklager at bildene er litt hulter til bulter, er skjedd noe rart her som gjør at jeg ikke får til å flytte bilder opp/ned i innlegget. Crazy. O_O jobber med saken.)

Hæhæ. Forhåpentligvis slipper mamma å få noen rare telefoner. :p

Denne er på RÆVA MI. Tror ikke jeg er den eneste. Rocco er ekkel.

Russ of Norway :--------------------D

(Glemte å snu bildet, lalala..) iallefall, teksten vises ikke, men dette er altså merkene for SINNARUSS og CHILLERUSS. Begge ganske treffende ;)

Venstre bakbein. SOMMERFUGLERRRR

...Ooog høyre frambein! Blomster og greier. Jeg er jo rene blomsterbarnet. "Heia Norge"-merket måtte også være med, såklart!

HER ER HELE BUKSA. Det store, svarte området uten merker spares til navnet mitt. Jeg hadde jo bestilt, og mottatt, en pose med "EMILIE" i bokstavmerker, men den var sporløst forsvunnet. Både jeg og mamma leita gjennom kjelleren flere ganger, og når mamma ikke finner noe, da er det ganske borte, altså. Så jeg bestilte nye, som jeg forhåpentligvis mottar i morgen så jeg rekker å stryke dem på før russedåpen. 8D

Baksida. Litt diverse, sommerfugler, stjerner og noen moro-merker. Fornøyd, jeg! Vurderer å klæsje noe greier ved siden av stjernene, får se hva jeg rekker/føler for i morgen.

Slik så det ut i oppkjørselen idag! Bart og bare noen små flekker med snø. Solskinn og gitt, i går var det nokså grått ute, og det regnet. Jeg var sur og tenkte "nå begynner vel vår-stormene", men det ser heldigvis ikke slik ut. Kjære vær-guder, la det være fint i morgen også! Og forsåvidt resten av dagene, men spesielt i morgen. Russedåp i regnvær frister ikke.

Og slik så det ut utenfor for knappe to uker siden.. jeg er glad det er vår!

2 kommentarer:

Anne Berit sa...

Fancy! ^^

Caroline sa...

*endelig* Den var cool =D
Japp, glad snøen er borte, den er så slitsom og sørpete ;D
Kos deg med russetiden søte <3