CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 21. april 2009

Russ 2009

Visst faen, til helga begynner faktisk russetida. O_O Vi kan begynne å gå med russeklærne, og jeg ser allerede fram til å bli overfalt av hylende unger som forlanger russekort. (vel..) Håper dette blir ei bra tid, tror det! og LOLLL kom på at jeg ikke har dekorert russebuksa mi engang.
Må gjøre det til helgen!
Russekravene er også offentliggjort, her er de 15 første:
1. 24 timer våken Enkel knute
2. 42 timer våken Dobbelknute
3. 72 timer våken Svart sløyfe
4. Edru russetid Solokork
5. Være på skolen hver dag i russetiden
Lyspære 6.
Ha kjærest gjennom hele russetiden, uten å være utro Ring
7. Være sammen med stink Avklipt dusk
8. Være sammen med stank Halve dusken avklipt
9. Sitte elgvakt på skolen en hel natt (22:00-07:00) Bark- bit
10. Campe på skolegården under åpen himmel (ikke samtidig som nr.9) Stjerne
11. Overnatte i hagen til en lærer Strå
12. Overnatte i rundkjøringen Sov i ro
13. Spise frokost i rundkjøringa Plastkniv
14. Minst 3 runder i rundkjøringa med trehjulssykkel Wunderbaum
15. Kjøre pirat med trehjulssykkel
..høhø.

Frisør-russepien :-------------D

Mai måned ser slik ut

1 Mai - russedåp
5-8 Mai - Utplassering hos Agaton Sax, ergo ingen russebukse på dagtid. 8)
8-10 Mai - russetreff i Harstad
16 Mai - *partyhatt*
17 Mai - være sliten og gå i tog!

Ellers? Prøveeksamen imorgen, jeg skal farge hår.. det nevnte jeg forsåvidt i videobloggen, gjorde jeg ikke? Uansett, DET GÅR BRA. Det må gå bra. Ikke f... om jeg har gått et år på skole for så å stryke på eksamen. -_- Har også fått treningsforbud, så no ridning på ei lita stund. :( Det suger, men jeg kan heldigvis fortsette å dra i stallen. Var der idag, og det er koselig selv om jeg ikke kan ri. Imorgen drar jeg til Bodø igjen, blir greit det, regner jeg med. Kjapp dusj nå før mine kjære desperate husfruer får regjere på tv-skjermen!

2 kommentarer:

Frida sa...

Russss jessss :DD

Caroline sa...

Åååh, HELDIG!! =D
Eksamen klarer du vett :)
Lykke til <3