CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2. april 2009

Mitt alfabet

FØRSTE APRIL igår og jeg ble ikke lurt hehehe. For første gang på mange år.

ANYWAY, jeg har sett flere blogger gjøre denne "mitt alfabet"-greia, så jeg tenkte, hvorfor ikke. Det gir meg iallefall noe å skrive om, selv om det ikke akkurat skaper tidenes kreative innlegg. 8D Trenger ny layout og, denne her er så drita kjedelig. JEG TRENGER INSPIRASJON :(
Før jeg begynner å legge ut i det vide og brede..

A for AGNOSTIKER

Når det gjelder religionssnakk, er jeg en sånn person som gjerne lukker ørene med en gang samtaleemnet kommer opp. Jeg er lei av å høre på beinharde ateister som legger ut i det vide og brede om at religion er rota til alt vondt og blablabla, og jeg er heller ingen fan av Jehovas vitner som før en periode alltid greide å ringe på døra her når jeg var syk og hjemmeliggende, for så å bli stående og belære meg om sin tro og Gud og Jesus og alle hans engler som ville velsigne meg hvis jeg lot de komme innom en annen gang og blablabla. Misforstå meg rett, jeg bryr meg ganske lite om hva andre velger å (ikke) tro på, men jeg er bare ikke så interressert i å få et langt foredrag om hvorfor deres mening er rett og blablabla. Hovedsaklig fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal tro på. Jeg aner ikke om det finnes en Gud, eller femhundre guder for den saks skyld, jeg har ikke peiling på om reinkarnasjon faktisk foregår og jeg aner ikke om vi kommer til himmelen eller om vi ligger og råtner under jorda når vi dør. Og vet dere hva? Det er helt greit.
Sånt finner jeg vel ut tidsnok uansett? 8D

1 kommentarer:

Caroline sa...

www.pyzam.com
blogger-layouts ;D