CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15. april 2009

KJAPP UPDATE BARE

Idag var en fin dag! Skoledagen begynte klokka 10, på bowlingen på Sortland faktisk. Hele klassen bowlet, var kjempegøy! Jeg kom på nest siste plass, vi var 17 stk. 8D Jeg er så good. Var iallefall en fin skoledag!

Dro i stallen litt senere, og ridde Emil på banen. Han var såå flink idag! Prøvde seg litt i begynnelsen, men hørte kjempebra på meg og var bare kos, egentlig. Trente en del på overganger, særlig til holdt, og han stoppet bare ved hjelp av setet (for ikke-hestefolk, det vil si at jeg greide å stoppe ham uten bruk av tøyler. Det har jeg slitt litt med før, så ble kjempeglad da vi fikk det til!) Galopperte litt også, kjempeherlig. Er så utrolig deilig når ting går bra. Slet en del sist ridetime, så fikk en opptur idag ja! JAG E LYYCKLIG, liksom. Striglet og satt og prata og dulla litt etterpå. KOZ

Merker jeg er blitt glad i det dyret allerede, han er så skjønn..


See! Hihi. Bildet er tatt av Maria (http://www.so-starstruck.blogspot.com/) :)

Nok en gang tenker jeg på hvor utrolig takknemlig jeg er for at jeg får komme til stallen og ri og pusle med dyrene der. Er et herlig miljø, og jeg har aldri følt meg uvelkommen eller ukomfortabel der. Det er et bra sted. Blir rent sentimental her, nesten. 8D

Temaskifte.

JEG REKKER IKKE Å SKRIVE MER, MÅ SE PARADISE HOTEL

4 kommentarer:

Anne Berit sa...

Jah, va ganske redd ei stund :p Gymkhanaen blir artig, håpe bære været blir bra og at vi får litt fleire påmeldte. Jævlig dårlig tidspunkt. d:

Sei ifra når du skal bestill da. :D

Emilie sa...

det sjønne æ godt :|
jah, typisk med pissregn elns :p eller ka me snøstorm, i slutten av april. xD

det ska æ gjøre, bli nok ikje lenge te :D

Caroline sa...

fine hesten <3
Men dem er en smule skumle.....
Godt og lese fra deg igjen :D
Klem <3

Nedia sa...

hester gjør så godt!
aner ikke hva jeg sku gjort uten hesten vi har i familien <3