CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 27. april 2009

VÅR!!!!

ÅÅÅÅh så herlig det er med vår! Merka at jeg var i godt humør, skikkelig godt humør, idag, og det var utrolig deilig :) Sol og fint vær, og jeg har gått med solbriller i hele dag. Idag var også første dag "i offentligheten" med russeklærne! Føler meg såå kul. 8D Hæhæ, nei, men buksa er utrolig digg å ha på, da. Jeg veit jeg sa jeg skulle ta bilder, og jeg prøvde, men kameraet var utlada.. eheheh. Så nå er batteriet til lading, så iMORGEN kommer bilder! Skal få tatt bilder av det fine vårværet også, med mindre det plutselig skifter til snøstorm inatt eller noe (noe som når jeg tenker meg om, slett ikke ville vært usannsynlig. Vi bor i Vesterålen her.)


Første dag som russ gikk forsåvidt knirkefritt. Jeg, Susanne, Silje og Cathrine gikk og satte oss rett ved barneskolen for å "terge" elevene i matfri, men det var ingen kids å se, bare to søte gutter som kom bort, spurte om kort og sa "tusen takk!" før de løp avgårde. Nååh. Når jeg skulle ta bussen klokka to derimot (sykehuset), DA kom det en klynge unger og skulle ha kort. Da var jeg fri (hadde bare et par kort på meg idag), og samtalen var vel sånn:


Unger: HAR DU RUSSEKORT?
Meg: Nei, sorry, e nok fri
Nye unger: HAR DU RUSSEKORT?????
Meg: E fri desverre!
Unger som var rett bak nevnte unger: HAR DU RU-?
Meg: Sorry, fri..
Unger som kom rett bak disse igjen: HAR DU RUSSEKORT?
Meg: ...

Men jeg skal ikke lyve, gøy er det, da ;)

Denne toppen bestilte jeg på Fredag! Håper jeg får den til Torsdagen, da braker det løs her! Gleder meg :D

Oh, forresten, chill skoleuke. Imorgen har vi to timer frisyreforming, fire timer fargeteori+forsøk, også har jeg fri i de to siste (de andre har samfunnsfag). Onsdagen har vi to timer frisyreforming, to timer vi skal se på teater, og to timer frisyreforming. Fri i de to siste, men russen skal ha infomøte klokka to (med rektor og politi og hele pakka, hoho), men det går jo greit. Torsdag er det gym i de to første (jeg jobber selvstendig med teori), så er det kundedag i 4t, jeg har ikke kunde, så har tenkt å øve på bølgeføning. (gah..) Og gjett hva? Fri i de to siste. 8D Neste uke er det utplassering, og neste helg russetreff i Harstad.. tiden flyr, og snart er det sommer!

1 kommentarer:

Caroline sa...

Gleder mojj til bilde ;D
Kos deg søta!!<3