CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 3. april 2009

Rock Mot Rus

Ikveld er det Rock Mot Rus, Andøyas stolthet, en festival som har holdt det gående i over 25 år. Jeg gleder meg! Det går i ett fra i kveld (jeg drar nedover om en halvtime-time) og fram til natt til søndag. Blir lite/ingen søvn, sånn det skal være. Morten er hjemme og, vi skal dit sammen. Gleder meg så sykt til å se ham igjen! DETTE BLIR SÅ BRA. Er alltid like gøy å se lille Andenes Idrettshall full av folk. Det er NM i stående fuglehund her på øya i tillegg denne helga, så første helga før påskeferien, da befinner det seg mest folk på Andøyae everrr. 8D

Bandmessig gleder jeg meg aller mest til El Caco imorgen kveld. Håper de spiller heat heat, the manual, The glow og.. janei, uansett egentlig!

Kommer nok ikke til å gi lyd ifra meg før Søndag tidligst, så dere får ha en hittil god ferie! SNAKKESS

1 kommentarer:

Caroline sa...

Kos deg masse,
godt formål også^^
Klem <3