CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. april 2009

Jeg trenger muskler

Jeg.holdt.på.å.dø da jeg trasket opp veien fra bussholdeplassen og opp til leiligheten isted. Det er en oppoverbakke, men den er ikke akkurat lang.. faktisk tar det vel sånn tre-fire minutter å gå. Likevel måtte jeg stoppe og ta pauser flere ganger. HVORFOR?

Fordi jeg ikke eier et gram muskler, og fullastet med PC-sekk, veske, kamerabag og en bag til med diverse tunge gjenstander (altså, to 1,5 liters-flasker med Pepsi max veier mye de, altså) ble jeg stående og puste og pese en to-tre ganger før jeg endelig kunne låse opp døra og slippe djevelskapen fra meg. 8D Jeg har aldri hatt noe spesielt med muskler, så jeg burde vel egentlig tatt hintet og begynt å trene.. helst for flere år siden. JAJA. Pappa pleide å mobbe meg og kalle overamrene mine "pudding", og vet dere, jeg tror han har et poeng. Eller? :D



Ikke mye å bære med i disse armene. "PUDDING!"

Også har jeg dilla på Prodigy. SMACK MY BITCH UP!

6 kommentarer:

Caroline sa...

Måtte le litt av taggen innlegget ligger under : SVEKLING xD
Nei, det så ikke ut så mye muskler der nej ;D Men øy, bedre det der en og ha overarmsfett som henger så det ser ut som man har munskler på undersiden av overarmen!! xD
*LER* Klem <3

Anonym sa...

Aww, Prodigy :D De er herlige.

Pantora sa...

Du kanke bygge muskler på ikkenoe, må spise vettu... Har nok en sammenheng der.

Anne Berit sa...

For å bygge muskler MÅ du ha proteiner. Du har ikke en sjans i havet på å få mer muskler om du ikke spiser. Mirakelkuren min er mat og deretter dra i stallen og bli pisket rundt av Julie. xD
"Kast ned høy, fyll vannbøtter, møkk luftegården!"

Emilie sa...

Jeg har aldri hatt muskler, altså. xD Ikke engang da jeg var aktiv svømmer, og spiste og trente mye, jeg var like pingle. :P

Anne Berit sa...

Men du har fortsatt ikke sjans til å få muskler så lenge du ikke spiser. ;p