CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5. desember 2008

Adventskalender

Iår, som alle andre år, har jeg adventskalender! Jeg blir seriøst aldri for gammel. Det er digg å våkne opp til en ny liten gave 24 dager hver Desember ;D anyway, siden jeg er julete og ikke har så veeldig mye interressantå skrive om uansett, har jeg bestemt meg for å ta bilde av gavene jeg får og poste her. HØHØ. Så god jul, her har dere mine 5 første gaver fra adventskalenderen 2008!
1 Desember: Julelys-kalender. Sånt med 24 tall på, så man kan brenne litt hver dag helt til julaften. :')

2 Desember: Stoor ring fra Gina Tricot!


3 Desember: Musefigur med nisselue! Den ble søt julepynt på hybelen!

4 Desember: Søt liten hjertefigur :')


5 Desember: Ny navlepiercing! :D Med kirsebær på, f9z.

Nå er sikkert alle dritnysgjerrige på hva jeg får i morgen, ikke sant? Jeg er iallefall det. JEG ER SOM EN KID OKOK. Følg med i morgen!