CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 19. desember 2008

Juleferie!

Kort innlegg idag, jeg er trøtt og skal snart sove, uten å måtte stå opp halv åtte imorgen! 8D

Idag var altså min siste dag i praksis på Agaton. Lol, det kommer til å bli skikkelig rart å skulle starte på skolen igjen etter jul. Tror jeg heller tar meg ryddejobb der, jeg! :)
..Ok, skal fullføre skolen og shit. Men jeg har stortrivdes, og lært veldig mye! Blitt mye mer trygg på meg selv også, i forhold til kunder og lignende, noe som er veldig bra (og viktig)! Kommer til å savne å ikke være der mer :')
Idag var en travel dag, men jeg elska det! Masse trivelige kunder og masse prat og latter :) Digggg. Jeg får sånn god-følelse etter sånne dager. Jeg festa noen extensions på Kjærsti idag, første gang jeg noensinne tar i extensions. Det gikk veldig bra! NATURTALENT MUCH? 8D Lol tulla. Men glad for at det gikk bra! Så rulla hun opp håret mitt med varmruller, og jeg digger resultatet! Kjempefine currrrls. Som faktisk har holdt seg hele kvelden! Det er bra til mitt hår å være. Hvis hun får tid skal hun gjøre det på meg imorgen også, så jeg blir snaxy før julebingoen :) kjempesnilt! Ekke jeg heldig dere :----------------D

Ellers idag så jeg min kjæreste bestevenn Morten igjen! Det var så utrolig digg. Han er liksom broren jeg aldri har hatt, og det har han vært i alle år! Hver gang vi treffes er det akkurat som vi ikke har vært borte fra hverandre, prater og ler like mye som før! Føles godt å vite at vi fremdeles er like gode venner som vi var da vi begge bodde på Andenes. TRUE FRIENDS 4EVA. Lol, loveyou Morten! Imorgen skal vi ned i værret (SENTRUM ALTSÅ) sammen, og ut senere! Gleder megggg.

Jeg lover at jeg skal oppdatere med noe mer spanandes snart, nå er det jo juleferie! Akkurat nå er jeg bare sugen på en god natts søvn.

Aloha!

0 kommentarer: